پرستار بیمار کرج

پرستار سالمند کرج

بیماری می تواند در هر رده سنی رخ بدهد، و پرستار بیمار می‌تواند به حل این مشکل کمک کند. بیماری گاهی امکان دارد برای هر شخصی در خانواده اتفاق بیفتد و از لحاظ جسمی و روحی شخص را تحت تاثیر قرار دهد و حتی خانواده بیمار تحت تاثیر قرار میگیرند.برخی خانواده ها به دلایلی امکان دارد تا نتوانند مراقبت های لازم را از بیمار انجام دهند.
زمانی که بیمار از بیمارستان ترخیص می شود همیشه به دنبال فردی هستیم تا در کنار بیمار باشد.تا به امور خدماتی بیمار مانند حمام رفتن، اماده کردن غذا حتی پوشک عوض  کردن و … کمک کنند. تا بیمار بتواند در آرامش کامل دوران نقاهت خود را طی کند.

ویژگی پرستار بیمار

پرستار بیمار به طور مداوم علائم و نشانه های بیمارش را رصد می‌کند و برای سلامتی او با تیم پزشکی همکاری کند. مراقبان از بیماران مراقبت کرده و به مدیریت نیازهایی از جمله جسمی، معالجه و بهبود سریعتر آن کمک می‌کند.
مراقب باید بیمارش را نظارت کند و هر اطلاعاتی که به تصمیم گیری در زمینه درمان را ثبت کند و به پزشک بیمار منتقل کند.

خدمات پرستار بیمار

خدمات مراقبت بیمار در منزل با هدف افزایش رفاه و آسایش خانواده های بیماران و همچنین بیمار ارائه می‌شود. نگهداری از بیمار و مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان مسئولیت بزرگی را برای خانواده بیمار به وجود می‌آورد.
استفاده از خدمات پرستار بیمار کرج اطمینان می‌دهد که پرستاری حرفه ای به خوبی از بیمار شما مراقبت می‌کند.

مشکلات خواب در افراد سالمند

قیمت و دستمزد مراقب بیماران در منزل

قیمت پرستار بیمار کرج در منزل با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت‌دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت جسمانی فرد و نوع بیماری و نیاز به مراقبت های ویژه ) متغییر می‌باشد. یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز، مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار بیمار کرج در منزل می‌باشد.ساعت کاری روزانه بصورت 6 ساعت 8 ساعت 10 ساعت و 12 ساعت است .شبانه روزی کل هفته در محل کار هستن بغیر از یک 24 ساعت مرخصی در هفته.مورد شبانه هم اصولا بصورت 12 ساعته 8 شب الی 8 صبح میباشد.هزینه پرستار روزانه 4/000/000تومان الی 6/500/000 شبانه روزی 7/000/000 به بالا شبانه 4/000/000 به بالا میباشد.

بیمار تا چه زمانی به پرستار نیاز دارد؟

بیماران بر اساس وضعیت سلامت، درمان و نوع بیماری به زمان‌های مختلفی برای نگهداری و پرستار بیمار کرج نیاز دارند. برای مثال در بیماری‌های حاد که بیماری به صورت موقتی است و بعد از درمان فرد به طور کامل سلامت خود را باز خواهد یافت طبیعتاً نیاز به پرستار محدود بوده و صرفاً تا زمان بهبود بیماری از پرستار استفاده می‌گردد.در برخی موارد بیماری‌ها مزمن و پیش‌رونده هستند یعنی بر اثر گذشت زمان وضعیت سلامت بیمار حادتر می‌شود. این بیماری‌ها زندگی فرد را به طور دائم مختل کرده و نیاز به پرستاری از این فرد همیشگی است

وظایف پرستار بیمار در منزل

همانطور که از نام آن مشخص است، وظایف پرستار بیمار کرج در منزل مراقبت و نگهداری از بیمار در خانه خود می‌باشد. البته گاها خانواده‌ها برای مراقبت بهتر از بیمار خود در بیمارستان و یا خانه سالمندان و یا سایر موسسات نیز پرستار بیمار استخدام می‌کنند. اما بطور کلی پرستاری که قرار است از بیمار مراقبت کند حتما باید تخصص و تجربه کافی در زمینه بیماری مربوطه را داشته باشد. 

وظایف پرستار بیمار در منزل

تنظیم برنامه مراقبتی روزانه
وضعیت بهداشت فردی بیمار توسط پرستار بیمار کرج
تغذیه بیمار و انجام توصیه های تغذیه ای با توجه به نوع بیماری و با توجه به رژیم غذایی بیمار
مصرف منظم دارو توسط پزشک
توجه به عوارض داویی بیمار
کمک به حرکت و جابجایی بیمار و آموزش های لازم جهت چگونگی شروع حرکت و استفاده از عضلات
ارائه توصیه‌های لازم در جهت انجام اصلاحات مربوط به محیط فیزیکی بیمار

استحمام بیمار و رسیدگی به نظافت شخصی

یکی از کارهایی که انجام آن در زمان بیماری به دلیل کمبود بنیه و یا گاها مشکلات حرکتی برای بیماران بسیار مشکل است، استحمام و انجام امور مربوط به نظافت شخصی، رفتن به توالت و یا مرتب کردن و سلمانی موها می‌باشد. بعضی از بیماران به دلیل مشکلاتی همچون بی اختیاری در ادرار و … نیاز به پوشک شدن دارند، که این مورد نیز در حیطه وظایف پرستار بیمار کرج می‌باشد.

چرا باید از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کنیم؟

از طرفی وقتی فرد بیمار در منزل نگهداری می‌شود و دوران بیماری خود را در خانه می‌گذراند با حضور در خانه و در جمع خانواده روحیه بهتری برای مقابله با بیماری خواهد داشت و از طرفی خانواده و عزیزان نیز بهتر متوجه روند درمان و بهبودی اوضاع سلامت فرد بیمار قرار خواهند گرفت.
از دیگر مزایای استفاده از خدمات پرستار بیمار کرج در منزل، به صرفه بودن هزینه‌های پرستاری نسبت به خدمات بستری در بیمارستان است. احتمال ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی در این نوع از خدمات وجود ندارد.

فاکتورهای استفاده از خدمات مراقبتی

پرستاری از بیمار در منزل در واقع یک پرستار اختصاصی و منطبق با شرایط بیمار است که کاملاً وقت و توجه خود را به یک بیمار معطوف می‌کند. حضور در منزل و توجه به شرایط پیرامون بیمار باعث می‌شود پرستار در مراقبت خود فاکتورهای محیطی را نیز در نظر بگیرد.
در واقع همه این پرستاران که برای مراقبت از بیمار‌ها به منزل افراد مختلف طبق قرارداد اعزام می‌شوند تجربه بالایی در نگهداری از بیماران دارند. استفاده از این افراد برای نگهداری از سالمندان بیمار یا افرادی که به صورت مزمن یا حاد دچار مشکل هستند موضوعیت فراوانی دارد.

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از 10 سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود 50% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.