پرستار سالمند در کرج

نگهداری سالمند در منزل کرج، یکی از تخصص های شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش میباشد. استخدام پرستار سالمند کرج، در این شرکت با وسواس خاصی کاملا زیر نظر مدیریت انجام میشود. ما افتحار این را داریم که در بین شرکت های خدمات پرستاری در کرج، بالاترین نرخ رضایت مشتری (بالای 90% رضایت مشتری) را برای خودمان ثبت کرده ایم.

مناطق کرج تحت پوشش شرکت دنیای آرامش 
عظیمیهخلج آبادخیابان بهار
کارخانه قندمصلای کرجقلمستان
شهرک فهمیدهبلوار هفت تیرفردیس
سهرابیهاراضی ساماندهیکوی مهر
مهرشهرفاز 1 تا 5 مهرشهراسدآباد
المهدیحصارک پاییندرختی
میانجادهحیدرآبادحصارک بالا
شهرک جهازیهاشهرک اوجشهرک ظفر
کوی امامیهکوی قائمبلوار انقلاب
دانشکده کشاورزیدولت آبادمهرویلا
سیمین دشترزکانشهرک وحدت
خیابان برغانشهرک جهان نماکلاک پایین
بلوار امام زاده حسناسلام آباد (زورآباد)شاهین ویلا
کیانمهرمصباحصوفی آباد
آق تپهسرآسیابخیابان چالوس
احدآبادقزلحصارچهارصد دستگاه
گلزارشهرک ولی عصرواریان شهر
باغستان غربیگلشهرکلاک بالا
بلوار رستاخیزگوهردشت (رجایی شهر)آسیاب برجی
منظریهحصارجهانشهر
مناطق کرج تحت پوشش شرکت دنیای آرامش 
عظیمیهخلج آبادخیابان برغانخیابان بهاراسلام آباد (زورآباد)
کارخانه قندمصلای کرجبلوار امام زاده حسنقلمستانمصباح
شهرک فهمیدهبلوار هفت تیرکیانمهرفردیسسرآسیاب
سهرابیهاراضی ساماندهیآق تپهکوی مهرقزلحصار
مهرشهرفاز 1 تا 5 مهرشهراحدآباداسدآبادشهرک ولی عصر
المهدیحصارک پایینگلزاردرختیگلشهر
میانجادهحیدرآبادباغستان غربیحصارک بالاشاهین ویلا
شهرک جهازیهاشهرک اوجگوهردشت (رجایی شهر)شهرک ظفرصوفی آباد
کوی امامیهکوی قائمبلوار رستاخیزبلوار انقلابخیابان چالوس
دانشکده کشاورزیدولت آبادآسیاب برجیمهرویلاچهارصد دستگاه
سیمین دشترزکانمنظریهشهرک وحدتواریان شهر
جهانشهرشهرک جهان نماحصارکلاک پایینکلاک بالا
عکس مربوط به بنر پرستار سالمند در کرج

پرستار سالمند در منزل کرج به این موضوعات آگاه است که، نگهداری از سالمندان کاری بسیار حساس و دشوار میباشد بطور مثال، معمولا همه سالمندان با افزایش سن بسیار حساس می شوند و ماندن در خانه را ترجیح می دهند. با کهولت سن فرد سالمند نمی تواند تمامی کارهای خود را به تنهایی انجام دهد و به کسی نیاز دارد که او را در انجام امور یاری کند. از طرفی در شرایط کنونی اکثر خانواده ها بیرون از منزل کار میکنند و وقت و انرژی کافی برای مراقبت از سالمند خود را ندارند. در این شرایط چه میتوان کرد؟
معمولا در این شرایط خانواده ها از استخدام پرستار سالمند در منزل کمک می گیرند. البته خدمات پرستاری در منزل کرج و انتخاب پرستار سالمند در منزل قابل اعتماد بسیار سخت می باشد. شرکت پرستاری دنیای آرامش در کرج کار را برای شما راحت خواهد کرد.
شرکت خدمات پرستاری دنیای آرامش در زمینه نگهداری سالمند در منزل کرج و اعزام پرستار سالمند کرج سال ها تجربه دارد و با نیروهای مجرب و آموزش دیده و کارشناسان پیگیر توانسته است، رضایت مشتریان خود را بدست آورد. در هر نقطه از استان البرز که باشید، می توانید از خدمات پرستار سالمند کرج استفاده کنید.

* در مجموعه دنیای آرامش، هیچگونه خدمات تخصصی پرستاری انجام نمیشود، خدمات ما شامل مراقبت و نگهداری از سالمند و کودک میباشد *

استفاده از خدمات پرستاری از سالمند کرج مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا میتوان به این نکات اشاره کرد.

  • گرفتن نیروی پرستار از شرکتی مطمئن
  • آشنا بودن نیرو با وظایفش
  • نیروهای با سابقه کار بالا
  • نگهداری از سالمندان شبانه روزی در منزل کرج
  • پرستار جهت نگهداری از سالمند در کرج
  • پرستاری سالمند در منزل کرج

*** مجموعه دنیای ارامش همواره از زمان اعزام پرستار سالمند کرج به منزل شما تا پایان وظیفه نیرو همراه شما خواهد بود و بهترین خدمات پرستار سالمند کرج را برای شما تضمین کند ***

فهرست محتوا: مخفی کن

قیمت پرستار سالمند در منزل کرج

مبالغ مشخص شده جهت اعزام نیروی خانم برای سالمند خانم میباشد در صورتی که جنسیت سالمند آقا باشد به هزینه مشخص شده اضافه خواهد شد.
ردیفشرایط سالمندساعت کاریحدود هزینه
1سالمند خانم سالم6ساعت حدودا 6.500.000 الیی 7.500.000  تومان
2سالمند خانم پوشکی6ساعت حدودا 7.500.000 الیی 8.500.000  تومان
3سالمند خانم سالم8ساعتحدودا 8.000.000 الی 9.000.000  تومان
4سالمند خانم پوشکی8ساعتحدودا 9.000.000 الی 10.000.000 تومان
5سالمند خانم سالم10ساعتحدودا 9.000.000 الی 10.000.000 تومان
6سالمند خانم پوشکی10ساعتحدودا 10.000.000 الی 11.000.0000 تومان
7سالمند خانم سالم12ساعتحدودا 10.000.000 الی 12.000.000 تومان
8سالمند خانم پوشکی12ساعتحدودا 11.000.000 الی 13.000.0000 تومان
9سالمند خانم سالمشبانه 12 ساعتحدودا 8.000.000 الیی 9.000.000  تومان
10سالمند خانم پوشکیشبانه 12 ساعتحدودا 9.000.000 الی 10.000.000  تومان
11سالمند خانم سالمشبانه روزیحدودا 11.000.000 الی 13.000.000 تومان
12سالمند خانم پوشکیشبانه روزیحدودا 13.000.000 الی 16.000.000 تومان

روند قیمت گذاری

نگهداری سالمند در منزل کرج قطعا دارای هزینه می باشد، ما در دنیای آرامش سعی کردیم تا جای ممکن قیمت پرستار برای سالمند کرج را افزایش ندهیم تا بتوانیم در این شرایط کمکی به خانواده های پر مشغله بکنیم.

قیمت پرستار سالمند کرج اعلام شده در این قسمت، مخصوص قیمت پرستار سالمند در منزل کرج میباشد و قیمتهای اعلام شده در جدول زیر، قیمت پرستار سالمند 1401 / 1402 میباشد و تمامی قیمت های ثبت شده در سایت بروز میباشند. شما میتوانید در تمام استان البرز این قیمت ها را در نظر بگیرید. البته گفتن این نکته بسیار مهم است که نگهداری سالمند در منزل کرج متغییر است و با توجه به شرایط مختلفی قیمت پرستار سالمند حساب دقیق میشود.
برخی از فاکتورهایی که برای محاسبه هزینه پرستار سالمند در منزل کرج مهم هستند عبارتنداز:

  • سلامت فرد سالمند
  • شرایط زمانی و مکانی
  • پرستار نیمه وقت سالمند کرج
  • پرستار تمام وقت سالمند کرج
  • پرستار شبانه روزی سالمند کرج
  • حقوق نگهداری از سالمند پوشکی در کرج
  • پرستاری از سالمند پوشکی کرج
  • و..
شرایط نامبرده شده در بالا  هزینه نگهداری از سالمند در کرج را تعیین میکند. لذا ما سعی کردیم با در نظر گرفتن تمام شرایط طی یک جدول بهترین قیمت پرستار سالمند را برای شما فراهم کنیم.

نحوه محاسبه قیمت پرستار سالمند در کرج

تعرفه‌های پرستاری از سالمند در منزل کرج با توجه به روال کاری نیروها اعلام خواهد شد. قیمت پرستار نیز با توجه به ساعت کاری و شرایط به نیازهای شما محاسبه می‌گردد. ساعت کاری پرستار روزانه به‌صورت ۸ ساعت، ۱۰ساعت، ۱۲ ساعت اعلام خواهد شد. ساعت‌کاری پرستار شبانه‌روزی نیز بصورت ۲۴ ساعته است. حقوق نیروهای اعزامی بصورت روال روزانه با توجه به تعداد و ساعت کاری توسط کارشناس مشخص خواهد شد. حقوق نیروی شبانه‌روزی با در نظر گرفتن یک ۲۴ ساعت مرخصی در هفته توسط کارشناس مشخص خواهد شد.

معمولا پس از طی گذر دوره‌ای از درمان بیمار در بیمارستان، بیمار مرخص می‌شود تا ادامه روند بهبودی خودش را در خانه ادامه دهد. در صورتی که در کرج ساکن هستید و به دنبال پرستار بیمار در منزل کرج هستید می‌توانید توسط شرکت دنیای آرامش فردی را با بهترین قیمت جهت استخدام برای پرستاری از بیمارتان پیدا کنید.

گشتن به دنبال پرستاری برای نگهداری سالمند کرج، که از هر لحاظ مانند مهارت در حرفه خود، نحوه برخورد با بیمار، داشتن وجدان کاری و… عالی باشد، کاری بسیار پر اهمیت است که توسط کارشناسان ما انجام می‌گیرد.

 

  • باید به چند نکته توجه کرد

1-حقوق پرستار سالمند در کرج مشخص شده کاملا حدودی میباشد.

2-(جنسیت سالمند برای حقوق مشخص شده مهم است)حقوق های مشخص شده فقط برای اعزام نیروی خانم برای سالمند خانم میباشد یا نیروی آقا برای سالمند آقا در صورتی که نیروی خانم برای سالمند آقا اعزام شود مبلغ اضافه خواهد شد.

3- ساعت های کاری 8 ساعت 10 ساعت و 12 ساعت میباشد طبق عرف 8 صبح الی 8 شب در صورتی که برای مثال 8 ساعت از ساعت 2 ظهر الی 10 شب باشد مبلغ اضافه خواهد شد.

4- محل سکونت هم در حدود قیمت دخیل است.

5- تعداد نفراتی که در منزل زندگی میکنند (به دلیل انجام امور منزل و آشپزی)

6-کلیه مبالغ اعلام شده به همراه امور منزل و آشپزی میباشد.

بنر استخدام پرستار سالمند در منزل کرج

استخدام پرستار سالمند در کرج

مرکز پرستار سالمند در کرج دنیای آرامش برای اولین بار امکان استخدام پرستار سالمند در کرج را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است، تا با توجه به شرایط فعلی و مشغول بودن خانواده ها حتی بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری پرستار سالمند در کرج استخدام کنند. فقط کافیست فرم زیر را پر کنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارشناسان ما تمام کارهای مربوط به استخدام پرستار سالمند کرج را برای شما انجام دهند.

همچنین با توجه متغیر بودن تعرفه استخدام پرستار سالمندان در منزل کرج، به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از اقدام به استفاده هرگونه خدمات پرستاری در منزل کرج به ویژه استخدام پرستار برای سالمند در کرج، از سیستم مشاوره رایگان شرکت دنیای آرامش استفاده کنید. درصورت تمایل شما میتوانید از طریق فرم زیر برای استخدام پرستاری سالمند کرج یا مشاوره رایگان پرستار سالمندان کرج اقدام کنید:

مکانهای ارائه خدمات پرستار سالمند کرج و استان البرز 

در شرکت دنیای آرامش، مرکز پرستار سالمند در کرج محدودیتی در انتخاب پرستار برای سالمند کرج و در کل استان البرز قائل نیست، نگهداری از سالمند در کرج از خدمات پرستاری در منزل مهرشهر کرج شروع شده تا پرستار سالمند در گوهردشت کرج و حتی امکان استخدام پرستار سالمند در فردیس را هم از طریق ما دارید.

مناطق تحت پوشش پرستاری از سالمند در کرج در شرکت دنیای آرامش:

فردیس
کوی کارمندان
بلوار شهرداری
گوهردشت
مهرویلا
جهانشهر
مهرشهر
باغستان
گلشهر
طالقانی
بلوار ارم
عظیمیه

مکانهای ارائه خدمات پرستار سالمند کرج و استان البرز 

در شرکت دنیای آرامش، مرکز پرستار سالمند در کرج محدودیتی در انتخاب پرستار برای سالمند کرج و در کل استان البرز قائل نیست، نگهداری از سالمند در کرج از خدمات پرستاری در منزل مهرشهر کرج شروع شده تا پرستار سالمند در گوهردشت کرج و حتی امکان استخدام پرستار سالمند در فردیس را هم از طریق ما دارید.

مناطق تحت پوشش پرستاری از سالمند در کرج در شرکت دنیای آرامش:

فردیسمهرشهر
کوی کارمندانباغستان
بلوار شهرداریگلشهر
گوهردشتطالقانی
مهرویلابلوار ارم
جهانشهرعظیمیه

 

بنر پرستار سالمند در فردیس
  • پرستار سالمند در فردیس:

استخدام پرستار سالمند در فردیس در شرکت دنیای آرامش بصورت گلچین شده و بعد از بررسی های دقیق و تست های خاص صورت میپذیرد. استخدام مراقب سالمند در منزل در بازه های زمانی: شبانه روزی، ساعتی، روزانه و شبانه امکان پذیر است. با توجه به شرایط شما اعزام پرستار سالمند در فردیس کاملا منعطف صورت می پذیرد. 

نگهداری از سالمند در فردیس کرج در منطقه۱: بلوار شهدای فردیس، فلکه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، خیابان قریشی، سینمای شهر فردیس و به‌طور کلی مرکز شهر فردیس را شامل می‌شود و منطقه۲: شهرک منظریه، شهرک وحدت، خیابان اهری، رزکان نو، واریانشهر را شامل می شود.

بلوار شهدای فردیسفلکه اولفلکه چهارم
فلکه سومفلکه دومفلکه پنجم
شهرک خانه (دهکده)شهرک سپاهخیابان قریشی
شهرک وحدتشهرک منظریهشهرک۱۱۰
واریانشهررزکان نوخیابان اهری
  • پرستاری از سالمند در مارلیک کرج

  • پرستار سالمند گوهردشت کرج 

شرکت دنیای آرامش آماده ارائه خدمات پرستاری کرج گوهردشت نیز میباشد. شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند در گوهردشت کرج از طریق این شرکت اقدام فرمایید. همانطور که قبلا گفته شد استخدام مراقب سالمند در منزل در شرکت ما با وسواس خاصی انجام میشود. پرستار سالمند گوهردشت امکان اعزام در بازه های روزانه، شبانه، شبانه روزی و ساعتی میباشد. پرستاری کرج گوهردشت در مناطق: فاز 1، فاز 2 و فاز 3 صورت میپذیرد و برای اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت ما تماس بگیرید.

بلوار ملکشاهخیابان داریوشسه راه گوهردشت
خیابان آزادی (اصلی)بلوار شهرداریکوی کارمندان شمالی و جنوبی
شهرک جهازی‌هابلوار رستاخیراشتراکی شمالی وجنوبی
 خیابان پیروزیشهرک بهارستان
  • پرستار سالمند در جهانشهر

استخدام پرستار سالمند در جهانشهر کرج در شرکت دنیای آرامش مثل مابقی مناطق کرج با شرایط یکسان امکان پذیر است. اعزام مراقب پرستار سالمند در جهانشهر در بازه های روزانه، شبانه، ساعتی و شبانه روزی امکان پذیر است و انتخاب این پرستاران و مراقبان طی مراحل دقیق و با وسواس خاصی صورت میگیرد تا شما عزیزان با خیال راحت به کارهای بیرون از خانه رسیدگی کنید و نگران سالمند در منزل خود نباشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید.

بلوار جمهوری اسلامیبلوار ماهانبلوار بهارستان
خیابان سردخانه (فرمانداری)خیابان هلال احمربلوار مولانا
  خیابان کسری (شهید کلهر)
  • نگهداری سالمند مهرشهر

خدمات پرستاری در منزل مهرشهر کرج در مناطق: بلوار شهرداری، فاز1، فاز2، فاز3، و فاز 4 مهرشهر، بلوار ارم و فاز 5، حسین آباد، آق تپه، کیانمهر، زنبق، ولیعصر و گلستان را شامل می شود.

  • پرستار سالمند در گلشهر کرج

شامل تمامی محله 45 متری گلشهر می باشد.

در واقع موسسه پرستاری سالمند در کرج دنیای آرامش، تمام مناطق استان البرز را پوشش می دهد اما با توجه به گستردگی استان البرز و شهر کرج طبیعتا فاصله بر روی قیمت پرستار سالمند در منزل کرج تاثیر گذار خواهد بود. برای اطمینان از شرایط پرستاری از سالمند در کرج می توانید از طریق شماره های زیر با تماس بگیرید و مشاوره رایگان در یافت کنید:

شماره تلفن شرکت پرستار سالمند در کرج

0263444003002634440036
09128787424

پرستار سالمند شبانه روزی در کرج

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل کرج، یکی از پر چالش ترین و تخصصی ترین نوع پرستاری از سالمند در منزل می باشد. به همین دلیل انتخات پرستار سالمند شبانه روزی در کرج بطور کامل زیر نظر مدیریت مجموعه دنیای آرامش با حساسیت خاصی انجام می شود.

پرستار 24 ساعته سالمند کرج

شما عزیزان نیز از خدمات مراقبت شبانه روزی بهره مند می شوند. اگر آنها با شما در خانه شما اقامت داشته‌اند اما تعطیلات آینده را برنامه‌ریزی کرده‌اند، برنامه مراقبت‌های بهداشتی جامع پرستار همسایه یک مراقب فوری و شبانه‌روزی در کرج در منزل را برنامه‌ریزی می‌کند تا تداوم مراقبت شما را حفظ کند و اطمینان حاصل کند که هیچ شکافی در آن وجود ندارد. کمک های روزانه شما در زمانی که خانواده شما دور هستند. مهم نیست چه موقعیتی پیش می آید، هر روز کسی را در خانه خواهید داشت که از شما مراقبت کند و کارهای خانه شما را انجام دهد.

شاید شما در حال نقاهت پس از یک عمل جراحی بزرگ هستید و به یک مراقب زنده نیاز دارید که به شما در امور مراقبت شخصی شما مانند حمام کردن و نشستن و برخاستن از رختخواب کمک کند. مراقبت شبانه روزی در کرج ما در طول روند بهبودی شما از حمایت فیزیکی و عاطفی برخوردار می شود.

مراقبت شبانه روزی در کرج به شما همراهی و پشتیبانی مداوم را هر روز و هر شب ارائه می دهد. چه ساعت 3 بعد از ظهر باشد، چه ساعت 3 نیمه شب، برنامه خدمات بهداشتی جامع ما هر زمان که به آن نیاز داشته باشید با کمک دلسوزانه و دقیق از شما پشتیبانی می کند. از ارائه دارو در عصر گرفته تا کمک به شما در پوشیدن لباس در صبح، ما اطمینان می‌دهیم که مراقبت‌های شبانه روزی در منزل برای موقعیت‌هایی که ممکن است نیاز به نظارت دقیق داشته باشند، داشته باشید. خیالتان راحت باشد و بدانید که همیشه کسی را در کنارتان خواهید داشت که در صورت لزوم و در صورت لزوم به نیازهای شما رسیدگی کند.

برای ما بسیار مهم است که شما همچنان حس استقلال خود را حفظ کنید و در عین حال اطمینان داشته باشید که همیشه به پشتیبانی و مراقبت در خانه دسترسی خواهید داشت، در طول شب و هر روز.

پرستار 24 ساعته سالمند آلزایمر و زوال عقل

پرستار همسایه هر کاری که می توانیم انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما و عزیزانتان می توانید زندگی عادی خود را حفظ کنید و در عین حال از همه سرگرمی های مورد علاقه خود با مراقبت و حمایتی که نیاز دارید لذت ببرید.

شاید فرد مورد علاقه شما شروع به تجربه علائم بیماری آلزایمر و زوال عقل کرده است و مستعد سرگردانی و سردرگمی است. ماموریت ما رفع نگرانی شما با مراقبت مداوم و تضمین امنیت اعضای خانواده شما در هر ساعت از روز است.

پرستار سالمند شبانه روزی در کرج (مراقبت روزانه مستمر)

آیا به کسی نیاز دارید که در تهیه غذا و نظافت روزانه خانه به شما کمک کند؟ تیم مراقبت شبانه روزی و مراقب شما، هر کاری را که نیاز به رسیدگی دارد را بر عهده می گیرند و در گردش های روزانه مورد علاقه شما مانند پیاده روی سگ یا رفتن به خرید مواد غذایی، شما را همراهی می کنند. بدون توجه به موقعیت یا مناسبت، شما همیشه کسی را خواهید داشت که به راحتی در دسترس شما باشد تا در تمام طول روز و هر روز به شما کمک و همراهی کند.

اغلب اوقات یک ناتوانی جسمی توانایی شما را برای انجام سبک زندگی روزمره مانند گذشته محدود می کند. پرستار همسایه مطمئن خواهد شد که شما و خانواده‌تان همیشه می‌توانید برای ارائه حمایت اخلاقی، همراهی و کمک دوستانه، روی مراقبتان حساب کنید که ۲۴ ساعته در خانه شما باشد.

همدم سالمند در کرج

همدم سالمند سالم در کرج یا مراقبت همراه یکی از محبوب ترین خدمات ما است که طیف وسیعی از وظایف مراقبتی را پوشش می دهد. این امر را برای سالمندانی که نیاز به کمی کمک دارند تا در خانه بمانند، اما نیازی به مراقبت های پیشرفته ندارند، انتخاب بسیار خوبی است

نقش مراقب در نگهداری از سالمند در کرج چیست؟

  • آنها به گونه ای کار می کنند که به عنوان همدم سالمند همراهی عاطفی را فراهم کنند
  • در برخی موارد، مراقبت های فیزیکی را ارائه می دهند
  • در عین حال بارهای ناشی از افزایش سن، از دست دادن تحرک و زوال ذهنی را برمی دارند.
  • مراقبت همراه برای سالمندان در کرج کمکی را فراهم می کند که سالمندان برای زندگی ایمن و راحت در خانه نیاز دارند.
  • این نوع مراقبت در منزل طیفی از وظایف و فعالیت‌های اساسی را پوشش می‌دهد که انجام آن‌ها به تنهایی برای بسیاری از سالمندان دشوار است. اما در شرایط دیگر، این موانع می تواند سالمندان را در معرض خطر از دست دادن استقلال قرار دهد.

با مراقبت همراه در کرج، سالمندان می توانند روال خود را حفظ کنند و در جای خود به پیری ادامه دهند

امنیت و آرامش شما اولویت اصلی ماست. ما می دانیم که ممکن است زمانی فرا برسد که به حمایت تمام وقت و مداوم در خانه و مراقبت شبانه روزی نیاز داشته باشید.

همین حالا تماس بگیرید

بنر پرستار سالمند در منزل کرج

پرستار سالمند در منزل کرج

موسسه پرستاری سالمند در کرج دنیای آرامش با افتخار با بیش از 10 سال سابقه با رضایت 90% یکی از شناخته شده ترین شرکت پرستاری در کرج میباشد. با ارائه خدمات پرستاری در منزل کرج و مراقبت به صورت روازنه و شبانه روزی و حتی مقطعی در خدمت شما هستیم. تمام تلاش تیم شرکت پرستاری دنیای آرامش جلب رضایت شما مشترکین عزیز و معرفی شرکت پرستاری دنیای آرامش  به کلیه شهروندان استان البرز که برای عزیزان خود نیازمند پرستار هستند. کودکان و سالمندان خود را به شرکت پرستاری دنیای آرامش بسپارید. کلیه آیتم ها جهت جلب اعتماد شما در شرکت پرستاری دنیای آرامش رعایت خواهد شد و کلیه مراحل جذب نیروها توسط مدیریت مجموعه و آموزش پرستاران توسط مدیریت داخلی مجموعه انجام خواهد شد. شرکت پرستاری دنیای آرامش، آرامش را به خانواده شما هدیه میدهد.

پرستار سالمند کرج

پس از اعزام پرستاران سالمند کرج و رضایت کارفرما از نحوه ی نگهداری سالمند در منزل و دو روز آزمایشی نیرو نوبت به عقد قرارداد می رسد.

قرارداد استخدام  پرستار سالمند در کرج به دو دسته تقسیم میشود؛

۱- قرارداد کوتاه مدت: مربوط به سالمندانی که وضعیتشان مشخص نیست یا اینکه نیازمند به خدمات زیر یکماه داشته باشید میتوانید از قرارداد کوتاه مدت استفاده کنید

۲- قرارداد بلند مدت: برای عزیزانی که میدانند برای مدت طولانی نیاز به پرستار کودک یا سالمند خود دارند میتوانند قرارداد بلند مدت برای مثال 6 ماهه بنویسند.

مشتریانی که قراردادهای بلند مدت را انتخاب می کنند از تخفیفات شرکت برخوردار می شوند.

  • افزایش آسایش و رفاه باعث شده است روز به روز خانواده های بیشتری به دنبال استفاده از خدمات پرستاری باشند.

خدمات پرستار در منزل کرج

پرستار سالمند در منزل کرج به صورت نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و یا پرستار روزانه سالمند، ارائه دهنده خدمات نگهداری و مراقبتی از سالمندان با کادری مجرب، دلسوز و متعهد می باشد.

امکان استفاده از خدمات پرستاری و نگهداری  سالمند به صورت تمام‌وقت یا شبانه‌روزی، نیمه‌وقت، ساعتی، شیفتی، قیمت توافقی بر اساس شرایط شما، مدت زمان ارائه ی خدمات و وضعیت جسمی و روحی و سن سالمند شما است.

پرستاری از پرستار سالمند کرج و تامین نیروی پرستاری به صورت شبانه روزی در منزل

پرستار سالمندان در کرج به صورت شبانه روزی: نیروی به صورت شبانه روزی جهت پرستاری 24 ساعته در منزل یا بیمارستان آماده ارائه خدمت به سالمندان و بیماران و کودکان شما میباشند.

پرستار از سالمندان در کرج روزانه: خدمات پرستاری روزانه 8 ساعت 10 ساعت و 12 ساعت میباشد که از ساعت 8 صبح الی حداکثر تا 20 شب ادامه دارد. خدمات پرستاری روزانه دنیای آرامش آماده ارائه خدمت به سالمندان شما عزیزان میباشد.

خدمات نگهداری سالمند کرج مقطعی: پرستاران سالمند کرج میتواند به صورت  خدمات پرستاری روزانه یا خدمات پرستاری سالمند شبانه روزی باشد.

شرکت دنیای آرامش

پرستاری سالمند در منزل کرج 

تعداد زیادی از سالمندان در خانواده خود زندگی می‌کنند و مراقبت از آنها توسط اعضای خانواده انجام می‌گردد.

با این حال، در شرایط امروز، مواردی وجود دارد که اکثر اعضای خانواده کار می‌کنند با توجه به مشغله های امروزه و رسیدگی  ناقص به سالمندان ترجیح به استخدام پرستار سالمند دارند.

آنها نمی‌توانند مراقبت های لازم از سالمندان را داشته باشند و برنامه‌هایی برای مراقبت سالم و قابل اطمینان جستجو می‌کنند تا با آرامش و سلامت روان در سالمندان کامل رسیدگی  سالمندشان را به پرستار که زیر نظر شرکت پرستاری در کرج میباشد محول کنند.

شرح وظایف پرستاری از سالمند در منزل کرج

خدمات اصلی که پرستار سالمند باید انجام دهد:

  • همراهی سالمند در مراجعه به پزشک
  • آماده سازی محل خواب سالمند
  • رسیدگی به نظافت ( حمام و لباس )
  • سازماندهی دارو های سالمند بصورت ۲۴ ساعته
  • تمیز‌کاری و مرتب نمودن منزل ( خانه‌داری) و محل
  • کمک‌های بهداشتی
  • آماده‌سازی غذا و نظارت بر رژیم غذایی
  • خرید
  • همراهی و هم‌صحبتی با سالمند
بیماری های شایع در سالمندان

مراقبت حرفه ای که می‌توانید به آن اعتماد کنید

چگونه برای مراقبت از سالمندان در خانه آماده شویم؟

قبل از اینکه شما  خدمات پرستار سالمند در کرج را انتخاب کنید، چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید وجود دارد.

به عنوان مثال، به تناسب نوع مراقبت، شما می‌توانید خدمات را متناسب نیاز تغییر دهید.

پس از انتخاب مراقبت مناسب، چند مساله که لازم است برای مراقبت صحیح و موثر سالمندان  در منزل بدانیم.

  • دادن تمام نسخه ها و داروهای سالم مفید به مراقبت‌کننده که باید داشته باشد.
  • شماره تماس با اعضای خانواده در موارد اضطراری را ثبت کنید.
  • نام پزشکان و شماره های تماس را که به پرستار سالمندان بدهید.
  • لیستی از نیازهای تغذیه را طبق تجویز ارائه دهید تا مراقبت‌کننده بتواند بر اساس آن غذا را برنامه‌ریزی کند. در این لیست حتما غذاهای ناسالم برای سالمندان را نیز ذکر کنید.
  • فهرستی از فعالیت ها یا تمرینات که برای افراد سالخورده تجویز می‌گردد، تهیه کنید که مراقبین از آن آگاهی داشته باشند.
  • مشخص شدن وضعیت منزل سالمند و موقعیت وسایل ضروری
  • توضیحات کامل در مورد روحیه سالمند
  • مشخص شدن شرایط مرخصی ها و تمام توافق های طرفین

پرستاری سالمند کرج

در انتها بعنوان کلام آخر ما سعی کردیم در این صفحه به طور کامل به معرفی شرکت پرستار سالمند در کرج دنیای آرامش بپردازیم و دسترسی به خدمات پرستاری سالمندان کرج و همینطور قیمت پرستار سالمندان در منزل کرج را هم تشریح کنیم و همینطور امکان استخدام پرستار سالمند بصورت آنلاین را برای شما فراهم کردیم، تا شرایط نگهداری از سالمند در کرج را برای شما عزیزان همشهری راحت کنیم و باز در نهایت در صورت وجود هرگونه ابهام، سوال و مشاوره در مورد سالمندان کرج یا در صورت هرگونه انتقادات یا پیشنهادات  می توانید با شماره های ذکر شده در پایین با ما در تماس باشید و از امکانات ویژه ما استفاده کنید.

شماره تماس شرکت پرستاری سالمند در کرج

قبل از هرگونه اقدام به استخدام پرستار سالمندان در کرج از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید