راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل

پیدا کردن یک پرستار بچه عالی می تواند مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه باشد. روزی فرا رسیده است که کودک خود را به سرپرستی و نگهداری شخص دیگری بسپارید. وقت آن است که وقتی به دنیا می روید و کارهایی را انجام می دهید که بزرگسالان نیاز دارند بدون بچه انجام دهند، پرستار بچه ای را برای مراقبت از آنها انتخاب کنید 

برای مثال، کار کنید یا در یک رویداد بزرگسالان شرکت کنید مانند عروسی یا شب قرار ملاقات. بیایید به شما کمک کنیم پرستار بچه ای را انتخاب کنید که عالی باشد.

هیچ کس قرار نیست فرزندتان را آنطور که شما دوست دارید دوست داشته باشد، اما شاید، فقط شاید، با کمی دقت، بررسی های گسترده سابقه و تجربه بسیار، فردی را پیدا کنید که بتوانید برای چند ساعت به او اعتماد کنید.

با وجود همه گزینه های موجود (آنلاین و حضوری) ممکن است دشوار باشد که بدانید از کجا شروع کنید. در اینجا، نکات برتر، مهم و حیاتی برای را برای انتخاب بهتر پرستار کودک در منزل را به شما ارائه می دهیم.

این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص استخدام پرستار کودک در کرج تهیه شده است

بنر مقاله راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل

قبل از شروع به خواندن چالش ها و نکات انتخاب پرستار کودک در منزل، پیشنهاد میکنیم مقاله «« علائم هشدار پرستار کودک بد »» که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید تا در انتخاب خود اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

…::: حتما مطالعه کنید: نکات مراقبت کودک در منزل :::…

بیش از هر چیز، بهترین توصیه برای والدین در هنگام مصاحبه با پرستار بچه این است که از غرایز خود پیروی کنند.هیچ پرچم قرمزی را که در طول مکالمه احساس می کنید نادیده نگیرید. برای کمک به شناسایی ویژگی‌های مثبت (و منفی) پرستاران کودک، به دنبال نشانه‌های زیر باشید تا بفهمید که آیا آنها استخدام خوبی هستند یا خیر.

  • از خانواده بپرس. وقتی با خانواده هایی که پرستار کودک در آنها کار کرده تماس می گیرید، از آنها بپرسید که چند فرزند دارند. بپرسید که آیا خانواده تا به حال در مورد نحوه رفتار پرستار کودک با کودکان و همچنین نحوه تعامل پرستار کودک با بزرگسالان نگرانی داشته اند.
  • آموزش دارند. اگرچه آموزش لازم نیست، اما در انتخاب پرستار کودک قطعا یک مزیت است. آموزش در مورد اینکه آیا یک پرستار آموزش‌ها یا دوره‌هایی را در مراقبت از نوزاد و کودک گذرانده است، به والدین آرامش می‌دهد که یک پرستار برای رسیدگی به موقعیت‌های اضطراری آماده است. شما می خواهید کودک در امن ترین دست های ممکن باشد.
  • آنها به خوبی با فرزند شما ارتباط برقرار می کنند. برخی از والدین پس از یک مصاحبه کوتاه و شاید یک ملاقات کوتاه و احوالپرسی با کودک، پرستار کودک را استخدام می کنند. با این حال، اگر شما حتی اندکی عدم اطمینان دارید، ارزش آن را دارد که یک «محاکمه نشسته» انجام دهید. در این جلسه، پرستار کودک و فرزند شما می توانند زمانی را که هنوز در خانه هستید با هم بگذرانند. انجام این کار به والدین این فرصت را می‌دهد که سبک پرستار را ببینند، مانند نحوه پیروی از دستورالعمل‌ها، برخورد با موقعیت‌ها و مهم‌تر از همه تعامل با کودک.
  • فرزند شما آنها را دوست دارد. نکته دیگر: اگر کودک شما کلامی است، او را در این فرآیند مشارکت دهید. پس از آزمایش،از کودک خود در مورد زمان سپری شده با پرستار کودک بپرسید و اینکه آیا می خواهد دوباره او را ببیند. به این ترتیب، درک خواهید کرد که فرزندتان در مراقبت توسط او چقدر احساس راحتی می کند.
  • به احساسات مادرانه ی خود توجه کنید. حتی اگر همه چیز روی کاغذ عالی به نظر می‌رسد، اگر دلتان به شما می‌گوید که چیزی خراب است، گوش کنید. شاید چیزی نباشد یا شاید چیزی باشد. در هر صورت امن بودن بهتر از متاسف بودن است. مثالی هست که می گوید:برای من مهم نیست که او پرستار کاملی باشد، اگر او “احساس خوبی” با من نداشته باشد، نمی توانم پسرم را تحت مراقبت او بگذارم. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله «« وظایف پرستار کودک در منزل »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.
….:::: مقاله پیشنهادی :  مزایای استخدام پرستار کودک در منزل ::::….

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات  پرستار سالمند در منزل کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

بنر شرکت دنیای آرامش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *