میوه های زمستانی کودکانه

با رسیدن فصل زمستان مریضی کودکان افزایش پیدا میکند، اما با خوردن میوه و تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بچه ها تا حدی میتوانید از بیماری های این فصل چلوگیری کنید. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص استخدام پرستار کودک در کرج تهیه شده است و در آن 19 میوه خوشمزه زمستانی را به شما معرفی کردیم که می توانید در زمستان بخورید و از مریضی کودکان جلوگیری کنید.

بنر مقاله میوه های زمستانی کودکانه
…:::: مقاله پیشنهادی : چه میوه ای برای سرفه کودکان خوب است؟ ::::…
  1. کلمانتین

کلمانتین بسیار شبیه پرتقال است زیرا به نوعی پرتقال است. مخلوطی از پرتقال ماندارین و پرتقال شیرین است.

اگر در طول زمستان به دوز جامد ویتامین C نیاز دارید، این میوه درختی می تواند انتخاب خوبی باشد.

آنها به طور طبیعی در ماه های زمستان در آب و هوای گرم تر مانند فلوریدا رشد می کنند. بنابراین، اگر در فلوریدا زندگی می کنید، می توانید خودتان آنها را پرورش دهید. با این حال، اگر در مناطق سردتر زندگی می‌کنید، با دانستن این موضوع که آنها به احتمال زیاد از مناطقی که به طور طبیعی رشد می‌کنند به آنجا فرستاده می‌شوند، خیالتان راحت باشد. با ماندگاری نسبتاً خوب، نمی توانید اشتباه کنید که این را از فروشگاه برای افزایش ویتامین C تهیه کنید.

  1. آلو خرما

آلو خرما میوه ای کوچک مانند آلو اما زرد رنگ است. آنها کلسترول ندارند اما فیبر زیادی دارند. این میوه همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین A و C است.

این میوه در ماه های زمستان انتخابی عالی خواهد بود. زمستان و اوایل بهار اوج فصل آنفولانزا هستند، بنابراین هر چیزی که می توانید برای تقویت سیستم ایمنی خود بخورید یک امتیاز بزرگ است.

  1. خرما

خرما میوه های کوچکی است که فواید زیادی دارد. آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند و حاوی مقدار زیادی کلسیم و آهن هستند که برای کسانی که با کم خونی مواجه هستند یا استخوان های شکننده دارند عالی است.

با این حال، خرما شاید بیشتر به دلیل محتوای فیبر خود شناخته شده باشد. اغلب خرما را به صورت خمیر در می آورند و با مواد غذایی دیگر مانند ماست، نان یا کره مخلوط می کنند. این کار برای رهایی از اختلالاتی مانند یبوست به روشی خوشمزه است.

  1. گریپ فروت

گریپ فروت یکی دیگر از مرکبات است که اغلب در آب و هوای گرم در ماه های زمستان تولید می شود. این میوه به عنوان آب میوه یا به تنهایی مصرف می شود. من دوست دارم کمی شیرین کننده یا عسل به آن اضافه کنم و قسمت داخلی میوه را بخورم.

صرف نظر از اینکه چگونه از گریپ فروت خود لذت می برید، باید بدانید که این گریپ فروت سرشار از ویتامین C است و به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند تا در ماه های سرد که سرماخوردگی و آنفولانزا همیشه در هوا در حال پرواز هستند کمک کند. اگر می‌خواهید خودتان این گیاه را در گلخانه‌تان بکارید یا به دلیل اینکه در جنوب زندگی می‌کنید، بدانید که درخت چند سال طول می‌کشد تا شروع به تولید کند.

  1. کیوی

میوه کیوی با پوسته بیرونی کدرش که باید پوست کنده شود، خوشمزه است. پوست خوراکی است اما برخی افراد از بافت تیره آن قدردانی نمی کنند.

شما می توانید از قسمت داخلی نرم و سبز آن لذت ببرید که به خوبی با سالادهای زمستانی مرکبات زیادی هماهنگ می شود. کیوی به خاطر سطوح بالای ویتامین C و قدرت آنتی اکسیدانی اش شناخته شده است.

کشت میوه کیوی خودتان امکان پذیر است و توصیه می کنیم این مقاله درباره میوه کیوی در حال رشد را به عنوان راهنما مطالعه کنید، زیرا این میوه نسبتاً آسان برای رشد است و همچنین بسیار مغذی است.

…::: حتما مطالعه کنید: ویتامین b۶ در چه میوه هایی وجود دارد؟ :::…
  1. پرتقال ماندارین

پرتقال ماندارین در خانه من مورد علاقه است. آنها پرتقال های کوچک شیرینی هستند که در مقایسه با انواع دیگر پرتقال بسیار لطیف هستند.

به علاوه، می‌توانید آنها را در ماه‌های زمستان خریداری کنید و خودتان آن‌ها را تهیه کنید تا مجموعه‌ای تازه از این میوه را در طول سال داشته باشید.

  1. پاپایا

پاپایا میوه های زمستانی جالبی است که سال هاست از آن ها لذت می برند. زمانی که میوه ای نسبتاً عجیب و غریب به حساب می آمدند، اکنون می توان آنها را در تمام طول سال در سوپرمارکت ها یافت.

چیزی که ممکن است در مورد این میوه ندانید این است که نه تنها سرشار از ویتامین C است بلکه ویتامین B نیز دارد. همچنین شامل بسیاری از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی دیگر است که به حمایت از سلامت قلب و روده بزرگ کمک می کند. اینها تنها چند دلیل هستند که ممکن است بخواهید از این میوه در ماه های زمستان یا در تمام طول سال لذت ببرید.

  1. پرتقال

چه کسی یک پرتقال خوب را دوست ندارد؟ به خصوص در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا. بسیاری از ما می دانیم که پرتقال برای ویتامین C عالی است، اما آیا می دانستید که پرتقال حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که به محافظت در برابر سرطان و مبارزه با بیماری های کلیوی کمک می کند؟

یکی دیگر از خوبی های پرتقال این است که انواع خاصی را می توان در ظروف پرورش داد. این بدان معناست که شما می توانید آنها را در اکثر مناطق آب و هوایی در تمام طول سال در داخل خانه پرورش دهید. بنابراین اگر همه این خوبی ها شما را وسوسه نمی کند که بخواهید پرتقال های خود را بخورید، مطمئن نیستم چه خواهد شد.

  1. میوه شور

پشن فروت میوه ای با ظاهر منحصربفرد است که پوسته بیرونی محکمی دارد و داخل آن ظاهری ژلاتینی دارد. اگرچه ممکن است از نظر ظاهری منحصر به فرد باشد، اما این ویژگی منحصر به فرد آن نیست.

اول، این میوه کوچک مانند بسیاری از میوه های زمستانی به جای درخت روی درخت انگور می روید. دوم اینکه برخی رشد این میوه را دشوارتر می دانند. با این حال، این نویسنده یک راه عالی برای رشد میوه شور واسرار خود را در اینجا به اشتراک می گذارد. اگر عاشق میوه شور هستید، پس باید آن را بررسی کنید.

  1. گلابی

شوهر و فرزندانم گلابی را دوست دارند. من آنها را دوست دارم زیرا چیزی است که بچه های حساس من می خورند و برای آنها بسیار مفید است.

اگر می خواهید در زمستان امسال خوراکی سالم و شیرین تری به خانواده خود بدهید، گلابی بردارید. همچنین می‌توانید در این مدت آنها را بخرید (معمولاً ارزان‌تر) و خودتان آنها را بخرید تا خانواده‌تان بتوانند در تمام طول سال از آنها لذت ببرند.

  1. خرمالو

آیا می دانستید خرمالو دو نام دارد؟ آنها هم خرمالو و هم میوه شارون نامیده می شوند. اگر هر یک از این نام ها را می بینید، اکنون می دانید که آنها یکسان هستند.

با این حال، فراتر از چند نام بودن، این میوه می تواند برای بسیاری از دستور العمل های عالی استفاده شود. مثلا این پودینگ خرمالوی خوشمزه. اگر تازه با خرمالو آشنا هستید، این آموزش به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه مانند یک حرفه ای خرمالو بخورید.

…::: حتما مطالعه کنید: میوه های مفید برای سرماخوردگی کودکان :::…
  1. انار

انار یکی از ابر غذاهاست. این بدان معناست که آنها به بدن شما مواد مغذی مختلفی می دهند که از آن در برابر چیزهای مختلف محافظت می کند.

به عنوان مثال، دارای ویتامین ها و مواد معدنی برای کمک به محافظت در برابر بیماری های قلبی، سرطان، و از مغز شما در برابر از دست دادن حافظه محافظت می کند. اگر این برای شما کافی نیست که بخواهید یک انار را امتحان کنید، پس این واقعیت که آنها طعم فوق العاده ای دارند (به نظر من) باید شما را ترغیب کند که به زودی یک انار را امتحان کنید.

  1. موز قرمز

موز قرمز در منطقه من در جهان رایج نیست، اما ممکن است برخی به طور مرتب آن را ببینند. این میوه بیشتر در کاستاریکا کشت می شود. آنها معمولاً در مکزیک، استرالیا و آمریکای مرکزی مورد علاقه هستند.

اگر با این میوه برخورد کردید، بهتر است آن را امتحان کنید. دلیل آن این است که طعم میوه های مختلف زمستانی را در یک بسته بندی کوچک می دهد. این به طور طبیعی طعم موز را دارد، اما حاوی تمشک نیز می باشد. به علاوه، گفته می شود که بوی توت فرنگی می دهد.

  1. نارنگی

نارنگی یکی دیگر از مرکبات است که اغلب در آب و هوای گرم در ماه های زمستان موجود است. این یک نسخه کوچکتر (و اغلب شیرین) از پرتقال است.

در حقیقت، هیچ تفاوت غذایی واقعی بین پرتقال و نارنگی وجود ندارد، با این تفاوت که پرتقال حاوی فیبر بیشتری در هر وعده است.

  1. سیب

سیب ها اغلب در ماه های زمستان به سوپرمارکت ها سرازیر می شوند. باز هم به خاطر تولیدکنندگان هوای گرم است.

اگر بتوانید یک درخت سیب را در ظرفی بکارید، ممکن است بتوانید در ماه های زمستان آن را تولید کنید. اگر نه، زمستان زمان خوبی است تا آنها را در خواربار فروشی محلی خود ذخیره کنید تا بتوانید آنها را برای لذت بردن در بقیه سال ذخیره کنید.

  1. کامکوات

کامکوات یکی دیگر از مرکبات کوچک است که معمولاً از تولید کنندگان آب و هوای گرم در ماه های زمستان تهیه می شود. آنها کوچکتر هستند و شبیه پرتقال و گلابی هستند.

اگر ایده یک میوه مرکبات تند متفاوت را در این زمستان دوست دارید، پس کومکوات را امتحان کنید.

  1. میوه ستاره ای

میوه ستاره ای در برخی از نقاط جهان کمتر شناخته شده است، اما ممکن است بخواهید پس از دانستن کمی بیشتر در مورد آن، با آن آشنا شوید. این میوه را میوه ستاره ای می نامند زیرا از نظر شکل شبیه یک ستاره است، به خصوص وقتی که برش داده شود.

همچنین، میوه ستاره ای کالری کمی دارد، مقدار مناسبی فیبر را فراهم می کند و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. این باعث می شود که آن را به یک جواهر کوچک سالم تبدیل کنید که به دلیل نت های ترش و شیرین آن می توان به روش های مختلف از آن لذت برد.

  1. به

به یک میوه باستانی است که به سختی معروف است. معمولا پیدا کردن آن بسیار سخت است، اما اگر این کار را کردید، آن را رها نکنید.

روی درختان کوچک مانند گلابی یا سیب رشد می کند. با این حال، بدون توجه به اینکه چقدر رسیده است، در اولین برداشت غیرقابل خوردن است. این میوه باید پخته شود و سپس گفته می شود که غذاهای فوق العاده ای تولید می کند.

  1. رامبوتان ها

رامبوتان ها میوه ای گرمسیری که به نوعی دیوانه به نظر می رسد، موهای وحشی قرمز رنگی دارند و در داخل سفید هستند.

با این حال، این میوه برای مدت طولانی دوام نمی آورد. معمولاً آنها فقط حدود 2 روز در دمای اتاق تازه می مانند. اگر آنها را در یک حوله کاغذی مرطوب بپیچید، ممکن است یک یا دو روز اضافی از آنها دریافت کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، این میوه های زمستانی معمولاً فقط در آب و هوای گرم در ماه های زمستان به راحتی در دسترس هستند. با این حال، اگر بتوانید نحوه رشد آنها را در ظرف یا گلخانه خود بیابید، ممکن است بتوانید منابع زمستانی خود را ایجاد کنید.

…::: حتما مطالعه کنید: تغذیه کودک :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند گوهردشت کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.