بیماری های فصل بهار برای کودکان

دوباره آن زمان از سال است که هوا گرم می شود و بچه ها کت زمستانی خود را نمی پوشند. متأسفانه، این به معنای افزایش تعداد بیماری های بهاری است که والدین شاهد آن خواهند بود. از آلرژی گرفته تا سرماخوردگی، مهم است که بدانید چه بیماری های بهاری شایع ترین هستند و چگونه می توانید آنها را درمان کنید. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص استخدام پرستار کودک در کرج تهیه شده است و در آن 5 بیماری شایع فصل بهار را برای کودکان بررسی کردیم، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

بنر مقاله بیماری های فصل بهار برای کودکان

بیماری های شایع بهاری در کودکان

هر فصل از سال، بیماری های شایع کودکان متفاوت است، مقابله با بیماری های بهاری در کودکان می تواند سخت باشد. در بیشتر مواقع، هوای سردتر مقصر افزایش بیماری در کودکان است، اما برخی از بیماری‌های بهاری درست زمانی که هوا شروع به خوب شدن می‌کند، بروز می‌کنند. دانستن اینکه چگونه کودک خود را در هنگام بروز علائم بیماری احساس بهتری کنید، کلید بهبودی سریع است. هالی اسپرینگ اطفال فهرستی از شایع ترین بیماری های بهاری در کودکان را گردآوری کرده است.

  1. آلرژی فصلی

بزرگترین محرک آلرژی فصلی به دلیل گرده درختان، علف ها و علف های هرز است. علائم شایع آلرژی در کودکان عبارتند از آبریزش بینی، عطسه، چکه پشت بینی، احتقان بینی و خارش چشم. خوشبختانه، بسیاری از داروهای بدون نسخه برای نگه داشتن کودکان در فضای باز و لذت بردن از گرم شدن هوا وجود دارد. برخی از درمان های رایج آلرژی شامل آنتی هیستامین ها و ضد احتقان ها هستند. همیشه قبل از تجویز هر دارویی بدون نسخه با پزشک اطفال کودک خود مشورت کنید.

  1. ویروس تنفسی

ویروس تنفسی یا RSV یک ویروس بسیار مسری است که بیشتر از اواخر پاییز تا اوایل بهار شایع است. RSV به عنوان عفونت سیستم تنفسی شناخته شده است که می تواند باعث مشکلات تنفسی در کودکان خردسال شود. به طور کلی، RSV ظرف یک تا دو هفته از بین می رود. با این حال، اگر کودک شما تب بالا، خس خس سینه یا تنفس سخت را تجربه کند، مهم است که فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

  1. عفونت سینوسی

مانند آلرژی، مشکلات سینوسی می تواند به دلیل افزایش مقدار گرده در هوا ایجاد شود. بر اساس CDC، عفونت سینوسی زمانی اتفاق می‌افتد که مایعی در سینوس‌ها جمع می‌شود که به میکروب‌ها اجازه رشد می‌دهد و منجر به باکتری‌هایی می‌شود که می‌توانند باعث عفونت شوند. در کودکان کوچکتر، عفونت سینوسی می تواند علائمی شبیه سرماخوردگی ایجاد کند. در کودکان بزرگتر، علائم ممکن است شامل درد دندان یا گوش، حساسیت در صورت، یا سرفه ای باشد که بهبود نمی یابد. مهم است که مراقب علائم کودک خود باشید تا مطمئن شوید که هیچ چیز جدی تر مانند برونشیت، ذات الریه یا عفونت گوش نیست. پیشنهاد میکنیم مقاله «« چه میوه ای برای سرفه کودکان خوب است؟ »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.

  1. بیماری لایم

بیماری لایم یکی از بیماری های بهاری است که شما به عنوان والدین می خواهید مراقب آن باشید. فصل کنه‌ها از آوریل تا اکتبر را در بر می‌گیرد، به این معنی که بررسی کردن بچه‌هایتان برای کنه در این ماه‌ها بسیار مهم است. بیمارستان کودکان بوستون بیان می کند که اگر این بیماری به موقع تشخیص داده شود و درمان شود، اکثر کودکان بهبودی کامل پیدا می کنند. بیماری لایم در کودکان می تواند باعث خستگی، درد مفاصل، دردهای عمومی، بی خوابی و مشکل در تمرکز شود.

  1. چشم صورتی (کانژونکتیویت)

چشم صورتی زمانی اتفاق می‌افتد که ملتحمه ملتحمه توسط عفونت یا سایر عفونت‌ها تحریک شود. ورم ملتحمه ویروسی و باکتریایی بسیار مسری است، در حالی که ورم ملتحمه آلرژیک ناشی از یک واکنش آلرژیک است و نمی تواند به دیگران منتقل شود. علائم چشم صورتی می‌تواند شامل احساس وجود چیزی در چشم، قرمزی چشم، سوزش چشم، خارش چشم، چشم‌های دردناک یا پف‌کردن پلک باشد.

…::: مطالعه بیشتر : بیماری های شایع در مدرسه :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در فردیس، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.