تغذیه کودکان در مسافرت

معمولا در فصل تابستان که برنامه سفر خانواده به اوج خود میرسه، تغذیه کودک از برنامه روال همیشگی خارج میشه. همه ما از اهمیت تغذیه برای بچه ها خبر داریم بنابراین در این مقاله که توسط شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش با تخصص پرستار کودک در کرج تهیه شده است، مهم ترین نکات و بهترین مواد غذایی برای کودکان در سفر را برای شما گفتیم، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

بنر مقاله تغذیه کودکان در مسافرت

نکات مهم تغذیه کودک در مسافرت

از آنجایی که سفرهای خانواده همیشگی و دائمی نیست و ممکن تجربه با کودک سفر کردن را نداشته باشید، در این بخش نکات مهمی که در حین سفر به شما مادران عزیز میتونه کمک کننده باشه را گفتیم.

  • سعی کنید آن را به درستی زمان بندی کنید

در صورت امکان، زمانی که کودکتان را به تعطیلات می‌برید، سعی کنید زمان‌بندی درستی داشته باشید. سفر یا قبل از شروع غذاهای جامد، یا زمانی که آنها کاملاً روی غذاهای جامد تثبیت شوند می تواند کمک کننده باشد.

البته، این همیشه امکان پذیر نیست و اگر در مراحل اولیه با نوزادی که از شیر گرفته شده سفر می کنید – کاملاً خوب است. فقط انتظار داشته باشید که با کارهای روزمره کمی شل تر باشید و فقط از آنچه می توانید در زمانی که آنجا هستید به آنها ارائه دهید حداکثر استفاده را ببرید. وقتی برگشتید روی بازگشت به روال عادی تمرکز کنید و از زمان دوری لذت ببرید!

  • آماده باش

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی ارائه می شود، از قبل با مکان هایی که در آن اقامت دارید تماس بگیرید یا ایمیل بزنید. شما می توانید ایده بهتری از آنچه در اطراف در منطقه وجود دارد و آنچه ممکن است نیاز داشته باشید با خود بیاورید به دست آورید.

همچنین فکر می‌کنم ایده خوبی است که با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که قوانین مربوط به غذا و مایعاتی را که می‌توانید هنگام مسافرت با نوزاد به هواپیما ببرید، چیست. اگر در سفرهای طولانی مدت هستید، بپرسید که چه غذایی برای نوزادتان در هواپیما در دسترس خواهد بود. اگر هزینه بلیط کودک را پرداخت نمی کنید، به احتمال زیاد ممکن است فقط یک ظرف غذای کودک به آنها پیشنهاد شود.

  • هوشمندانه بسته بندی کنید

سعی کنید بسته بندی بیش از حد نداشته باشید – وسایل مورد نیاز خود را برای سفر بسته بندی کنید، و در صورت لزوم کمی اضافی، اما وقتی به آنجا برسید چیزهای زیادی در دسترس خواهد بود. به یاد داشته باشید که بیشتر مکان‌ها چیزهایی مانند پوشک، دستمال مرطوب، شیر خشک (در صورت نیاز)، پیش‌بند و غیره دارند، بنابراین احتمالاً می‌توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید!

…::: مطلب پیشنهادی: غذاهای ناسالم برای کودکان (7 مورد) :::…

لیست تغذیه کودکان در سفر

چند تنقلات/غذاهای ساده برای هواپیما تهیه کنید، به خصوص اگر سفر طولانی باشد! برخی از تنقلات مورد علاقه من برای بسته بندی در هواپیما عبارتند از:

کیک جو دوسرمیوه
کراکرماکارونی سرد
نان جو دوسر 

 

…::: مطلب پیشنهادی: میوه های مفید برای کودکان (لیست 10تایی) :::…

چگونه به کودک خود در سفر غذا بدهید؟

کیسه های غذای کودک و برخی از میان وعده های خریداری شده در فروشگاه نیز می توانند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه پشتیبان و برای زمانی که به غذاهای دیگر دسترسی ندارید، باشند.

  • وقتی به آنجا رسیدید انبار کنید!

اگر در ویلا اقامت دارید، هنگامی که به آنجا رسیدید در یک سوپرمارکت انبار کنید و مطمئن شوید که در هفته مواد اولیه زیادی دارید که فکر می‌کنید فرزندتان احتمالاً می‌خورد. نان، سیب زمینی، ماکارونی، جو دوسر، گوجه فرنگی کنسرو شده، میوه ها و سبزیجات تازه و همچنین مقداری لوبیا، عدس، ماهی، تخم مرغ و گوشت معمولاً به طور گسترده در دسترس هستند و چیزهایی که در یک خانه تعطیلات ارائه خواهیم کرد.

  • بیرون غذا خوردن

اگر قصد دارید بیرون غذا بخورید، سعی کنید در مکان‌هایی که احتمالاً کودک شما می‌تواند غذا بخورد، کمی تحقیق کنید یا در صورت لزوم چیزی با خود بیاورید!

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *