مهارت های یک پرستار کودک چیست؟

برخی شغل پرستار بچه را دست کم می گیرند، حتی اگر برای همه مناسب نیست. برای ایفای کامل نقش خود به عنوان پرستار کودک، معیارهای اساسی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. بله، فقط مراقبت از کودکان کافی نیست. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که یک پرستار بچه خوب باید داشته باشد. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات استخدام پرستار در منزل کرج با بهترین قیمت پرستار بچه در کرج تهیه شده است و در آن مهارت های یک پرستار کودک را بررسی کردیم.

بنر مقاله مهارت های یک پرستار کودک چیست؟
  • وقت شناس بودن

پرستار بچه باید وقت شناس باشد. او موظف است بچه ها را بعد از مدرسه، بعد از فعالیت های فوق برنامه جمع کند یا حتی در زمانی که والدین مجبور به حضور در خانه هستند، مسئولیت را بر عهده بگیرد. اگر دیر، کودکان بدون نظارت تنها بمانند و والدین باید مجبور شوند از برنامه خود عقب بمانند.

برای جلوگیری از هر گونه خطر و ناراحتی، پرستار کودک باید عادت کند که سفر خود را پیش بینی کند تا از تاخیر جلوگیری کند و در صورت اجتناب ناپذیر بودن آن را در اسرع وقت به والدین اطلاع دهد.

  • هوشیار و پاسخگو باشید

در حضور کودکان، همیشه باید مراقب خود باشید: محیط، موقعیت ها را تجزیه و تحلیل کنید، به جزئیات کوچک و خطرات احتمالی برای کودک توجه کنید. این خطرات ممکن است بی اهمیت باشند، اما نباید از دید پرستار کودک غافل شوند: گوشه ای از میز که خیلی تیز است، یک قطعه بازی به اندازه ای کوچک که بتوان آن را بلعید، یک اسکوتر با سرعت تمام می آید و غیره.

شما باید به این موضوع توجه داشته باشید و بدانید که چگونه واکنش نشان دهید. برای این کار، داشتن دانش امنیتی ضروری است. همچنین باید بدانید که در صورت بروز حوادث غیرمترقبه (غیبت طولانی مدت، لغو فعالیت و غیره) چگونه پاسخگو باشید.

  • ارتباط محبت آمیز با کودکان

مدیریت کودکان همیشه آسان نیست، بنابراین همه از همراهی آنها لذت نمی برند. گاهی اوقات فکر می کنید که از حضور بچه ها قدردانی می کنید فقط به این دلیل که از پسر عموی 2 ساله خود به مدت 4 ساعت مراقبت کرده اید، از جمله 3 ساعتی که او فقط خوابیده است. قبل از نگهداری از کودک، شغل خود (یا حتی کار تمام وقت خود) به دقت فکر کنید.

با پرستار کودک بودن، انتخاب می کنید که بخش زیادی از وقت خود را با کودکان بگذرانید. مهربانی با آنها ضروری است: از بازی کردن، بحث کردن، توضیح دادن لذت ببرید.

  • صبور باش

کسی که توضیح می دهد می گوید صبر. در مورد کودکان، به خصوص زمانی که هنوز کوچک هستند، دستورالعمل ها و دستورات اغلب چندین بار تکرار می شود. شما باید بدانید که چگونه خونسردی و آموزش زیادی نشان دهید. در حالی که برخی از کودکان به سادگی در درک آنچه شما از آنها می‌خواهید مشکل دارند، برخی دیگر به بازی‌های بدهای کوچک می‌پردازند و محدودیت‌های شما را آزمایش می‌کنند! مسلح باش

  • احساس مسئولیت داشته باشید

اعتماد به فرزندان به معنای انجام وظیفه است. شما به خودتان مدیون هستید که وظیفه خود را جدی بگیرید. به قوانین وضع شده توسط والدین احترام بگذارید، توصیه های آنها را در نظر بگیرید، مراقب کار خود باشید. علاوه بر این، شما باید به خانه و زندگی خصوصی مشتریان احترام بگذارید: حرفه ای باشید.

بنر مراقبت از کودک در منزل

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *