افزایش اشتها در کودکان

اروز وقت آن است که به غذاهایی برسیم که اشتهای کودکان را افزایش می دهد و ولع بیشتری در آنها ایجاد می کند. در اینجا لیستی از غذاها و  نحوه افزایش اشتها در کودکان با این ابر غذاها آمده است. لطفا تا انتها همراه ما باشید. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص استخدام پرستار کودک در کرج تهیه شده است.

بنر مقاله افزایش اشتها در کودکان
…::: حتما مطالعه کنید : غذاهای ناسالم برای کودکان :::…
  1. بادام زمینی

متابولیسم را افزایش می دهد، اشتها را افزایش می دهد و آنها را دائما در حال نوشیدن نگه می دارد. آیا باید بیشتر بگوییم؟

  1. ماست

ماست به عنوان یک پروبیوتیک سالم سیستم گوارش را فعال نگه می دارد و اشتها را افزایش می دهد. حاوی ویتامین های گروه B، کلسیم و باکتری های مفید برای روده در معده است.

  1. چای سبز

برای افرادی که چای می نوشند، چای سبز متابولیسم را افزایش می دهد و اشتها را افزایش می دهد. به علاوه، کالری آن صفر است!

  1. آووکادو و کره آجیل

میوه هایی مانند آووکادو، انار و کره آجیل مانند کره بادام یا کره بادام زمینی اشتها را افزایش داده و کالری متراکم دارند. ایده آل برای وعده های غذایی به اندازه لقمه.

  1. تخم مرغ و کدو تنبل

شما می توانید با دادن غذاهای غنی از روی مانند دانه کدو تنبل، بادام هندی، سبوس گندم و مرغ، کاهش اشتها را در کودکان معکوس کنید.

  1. آجوین

آجوین برای افزایش اشتها و بهبود هضم مناسب عالی است. می‌توانید آن را به پاراتاس اضافه کنید، آب آجوین دم کرده درست کنید یا آن را در سالاد اضافه کنید.

  1. ریحان

برگ های ریحان برای تقویت هضم منظم شناخته شده است و اگر می دانید چگونه اشتها را در کودکان نوپا افزایش دهید، درمان عالی است.

  1. چیاوانپراش

رفتن به مدرسه قدیمی در مورد آیورودا کمک می کند، و چیاوانپراش اغلب برای درمان کاهش اشتها در کودکان استفاده می شود.

  1. زنجبیل

برای افزایش اشتها، زنجبیل له شده را به ساندویچ، سالاد یا سوپ اضافه کنید.

  1. آویشن

آویشن بهتر است در سالاد، سوپ و ساندویچ استفاده شود. آن را برای از بین بردن کاهش اشتها در کودکان اضافه کنید.

  1. آب شنبلیله

خوردن یک لیوان آب شنبلیله به افزایش اشتها در کودکان کمک می کند.

  1. کشک نعناع

قبل از سرو برای بچه ها مقداری برگ نعنا به کشک خود اضافه کنید. مناسب برای کودکان 8 ماهه تا 9 ماهه

  1. هلو

اگر کودک شما از میوه ها لذت می برد، افزودن مقداری هلو به رژیم غذایی او به افزایش اشتهای او کمک می کند.

  1. آلو

آیا می دانستید که آلو اشتها را افزایش می دهد؟ بچه ها هوس آنها را دارند پس حتما آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

چه زمانی باید با پزشک مشورت کرد؟

مشورت با پزشک برای از دست دادن اشتها در کودکان تحت شرایط خاصی توصیه می شود. اگر کاهش اشتهای کودک شما برای مدت طولانی، معمولاً بیش از یک هفته، ادامه داشت و با علائم نگران‌کننده دیگری مانند کاهش وزن، بی‌حالی، تب مداوم یا علائم کم‌آبی همراه بود، ضروری است که فوراً به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر این، اگر فرزند شما یک بیماری پزشکی از قبل وجود داشته باشد یا اگر مشکوک هستید که ممکن است یک مشکل سلامت زمینه‌ای داشته باشد که به کاهش اشتهای او کمک می‌کند، برای ارزیابی و مدیریت مناسب با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی مشورت کنید.

…::: حتما مطالعه کنید : علت وزن نگرفتن کودکان چیست ؟ :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند گوهردشت کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *