ویژگی های سالمندان شاد

راههای شاد زیستن در سالمندی، از پراهمیت ترین مسائل دوران پیری می‌باشد، شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش، متخصص پرستار سالمند در کرج در این مقاله 4 ویژگی های سالمندان شاد را بررسی کرده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

ویژگی سالمندان شاد
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

4 ویژگی سالمندان شاد و سالم

همه ما آن دوستی داریم که به نظر می رسد همیشه خوشحال است. برعکس، همه ما کسی را می شناسیم که همیشه چیز منفی برای گفتن دارد یا کسی که به نظر می رسد همیشه ناراضی است. چرا اینطور است؟ افراد شاد چه ویژگی هایی دارند و چه تفاوتی با افراد ناراضی دارند؟ بیایید به چند کار که می توانید برای قرار دادن خود در گروه “شاد” انجام دهید، نگاهی بیاندازیم.

افراد شاد مراقب سلامتی خود هستند.

برای شاد بودن لازم نیست تصویر مطلق سلامتی باشید. اما شما باید مسئولیت تصمیمات پزشکی خود را بر عهده بگیرید، سؤال بپرسید و در مورد مراقبت های پزشکی خود مطلع باشید. آیا از همه آزمایش ها، متخصصان و نسخه ها غرق شده اید؟ با یکی از اعضای نزدیک خانواده که می تواند از شما حمایت کند صحبت کنید. هرچه بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و بیشتر بتوانید آن را مدیریت کنید، وضعیت بهتری خواهید داشت.

اندکی خوش بینی تا حد زیادی پیش می رود.

شادترین مردم کسانی هستند که حتی در موقعیت های منفی هم می توانند چیزهای مثبت را ببینند. به عنوان مثال، اگر وضعیت زندگی شما در حال حاضر ایده‌آل نیست، مطمئناً ممکن است نکات مثبتی مانند دسترسی به مراقبت‌های پزشکی شبانه روزی یا داشتن یک حلقه اجتماعی در یک جامعه کمکی وجود داشته باشد. کسانی که می توانند در بیشتر موقعیت ها نکات مثبت را ببینند، در مجموع شادتر هستند.

سالمندان شاد و سالم یک شبکه اجتماعی دارند.

و این لزوما به معنای فیس بوک نیست. شادترین افراد – سالمندان و غیر سالمندان – ارتباط خوبی با دوستان و خانواده دارند. یک تماس تلفنی ساده با نوه های خود یا ملاقات با یک دوست می تواند به سلامت روان و رفاه کلی شما کمک کند. افراد شاد برای ایجاد و تقویت ارتباط با دیگران سخت کار می کنند و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

فعالیت کلیدی است – هم ذهن و هم بدن.

چه شنا کنید، چه دوچرخه ثابت یا فقط به روش خود حرکت می کنید، فعال ماندن برای افراد در هر سنی مهم است – به ویژه برای سالمندان. حتی اگر در فعالیت‌هایی که می‌توانید انجام دهید محدود هستید، می‌توانید با یک متخصص یا درمانگر کار کنید تا هر روز زمانی برای انجام برخی حرکت‌ها پیدا کنید. همچنین مهم است که ذهن خود را فعال نگه دارید. خواندن، تماشای تلویزیون، بازی شطرنج یا کار کردن با جدول کلمات متقاطع نمونه های خوبی از این است که چگونه می توانید ذهن خود را تیز نگه دارید.

…:::: مقاله پیشنهادی ما به شما :: شناخت اوغات فراغت سالمندان است، لطفا مطالعه فرمایید ::::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.