انتخاب پوشک مناسب بزرگسالان

بی اختیاری ادرار یکی از بیماری شایع در میان سالمندان است. زمانی است که ممکن است نیاز به خرید پوشک ضد نشتی برای بزرگسالان داشته باشید. وقتی برای خرید پوشک یکبار مصرف بزرگسالان بیرون می روید یا جستجو می کنید، گزینه های زیادی خواهید داشت که خرید را چالش برانگیز می کند. چه به دنبال پوشک برای خود یا هر یک از اعضای خانواده خود باشید، این چند نکته به شما کمک می کند تا بهترین پوشک بزرگسال را برای نیازهای خود پیدا کنید.  این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص پرستار سالمند در منزل کرج تهیه شده است.

بنر مقاله انتخاب پوشک مناسب بزرگسالان

راهنمای انتخاب بهترین پوشک بزرگسال

نگهداری از سالمند پوشکی، به کافی سخت و دشوار است. در این مقاله سعی کردیم بهترین و جامع ترین راهنمای انتخاب پوشک برای سالمندان را برای شما عزیزان آماده کنیم. در ادامه چند نکته برای این موضوع را باهم مرور میکنیم.

بنر نگهداری سالمندان پوشکی در کرج
  • اندازه مناسب را انتخاب کنید

اندازه در هنگام انتخاب پوشک بزرگسال برای نیازهای شما بیشترین اهمیت را دارد. پوشکی که انتخاب می کنید باید کاملاً مناسب باشد تا محافظت و راحتی کامل را برای پوشنده فراهم کند. اگر خیلی گشاد یا تنگ باشد، باعث ناراحتی و ناراحتی زیادی برای پوشنده می شود. در حالی که شل ممکن است باعث نشتی شود که پوشنده آن را با هر حرکت بدن تنظیم کند، سفت بودن ممکن است منجر به راش و سایر مشکلات مربوط به پوست شود.

اگرچه اندازه پوشک بزرگسالان برای مردان به طور کلی با کمر اندازه گیری می شود، تناسب اطراف ران ها بسیار مهم است. اگر پاهای پوشنده ضخیم‌تر یا نازک‌تر از حد متوسط ​​است، اندازه دور کمر را متناسب با آن انتخاب کنید.

  • قابلیت جذب

پوشک ضد نشت برای بزرگسالان همه چیز در مورد جذب مایعات است. پوشک ها دارای طیف وسیعی از قابلیت جذب هستند. بسته به میزان بی اختیاری که بیمار از آن رنج می برد، در انتخاب یکی دقت کنید. برای موارد شدیدتر، مواد جاذب بیشتری بخرید که می توانند مایعات بیشتری را جذب کنند.

هنگام انتخاب محصول جاذب باید به عوامل زیادی توجه کرد، از جمله:

  1. نوع نشت (به عنوان مثال، بی اختیاری ادرار، بی اختیاری مدفوع، یا هر دو)
  2. مقدار نشتی و میزان جذب و پوشش مربوطه
  3. انعطاف پذیری برای انطباق با سطوح مختلف فعالیت
  4. محصولات یونیسکس یا جنسیت خاص
  5. اندازه
  6. یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد
  7. تحرک، مهارت و استقلال عملکردی فرد در مورد فعالیت های زندگی روزمره مانند لباس پوشیدن/درآوردن لباس، توالت و مراقبت از خودداری
  8. ترجیحات شخصی و راحتی
  9. ظاهر زیر لباس
  • مواد مورد استفاده

پوشک بزرگسالان معمولا با پشتی پلاستیکی یا پارچه ای است. در حالی که اولی احتباس مایع را بهبود می بخشد، دومی در برابر محافظت در برابر نشت موثرتر است. در سال های اخیر، پوشک های پشت پارچه ای بسیار محبوب شده اند، زیرا راحت تر هستند. آنها قابل تنفس هستند و اجازه می دهند پوست سریع خشک شود.

پوشک های تنفسی باعث افزایش گردش هوا و کاهش احتمال بثورات پوستی می شوند. یکی از نکات مهمی که باید هنگام انتخاب این پوشک‌های یکبار مصرف بزرگسالان به خاطر بسپارید این است که اگر برای مدت طولانی روی آنها باقی بمانید، احتمال نشتی وجود دارد. استفاده کننده باید آنها را به طور مکرر در زمانی که پر هستند عوض کند. در فصل تابستان که بدن بیشتر عرق می کند بهترین انتخاب هستند.

  • قیمت

قیمت بر تصمیمات خرید ما تأثیر می گذارد، چه در مورد پوشک بزرگسال برای مردان باشد یا هر چیز دیگری. قیمت پوشک ممکن است بسته به مارک، نوع و اندازه ای که انتخاب می کنیم بسیار متفاوت باشد. به یاد داشته باشید که هزینه بالاتر همیشه کیفیت بالاتر را تضمین نمی کند.

بنابراین، چند مارکی را که نامشان را شنیده‌اید جستجو کنید، گزینه‌های خود را فهرست کنید و قیمت و کیفیت آنها را برای انتخاب بهترین پوشک بزرگسال مقایسه کنید. به جای اینکه فقط به یک نوع پوشک وابسته باشید، می توانید پوشک های مختلفی را در روز و شب انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا هزینه کلی را بهینه کنید.

….:::: حتما مطالعه کنید : مشکلات نگهداری از سالمندان ::::….

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در فردیس، پرستار بیمار در کرج و استخدام پرستار کودک در گوهردشت کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *