علائم هشدار پرستار کودک بد

استخدام یک پرستار کودک در منزل و فهم علائم هشدار دهنده پرستار کودک بد کار ساده ای نیست. شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش، متخصص پرستار کودک در کرج علاوه بر ارائه خدمات پرستاری از کودک در منزل کرج در این مقاله بطور کامل از ویژگی های مهم پرستار کودک صحبت کرده است. لطفا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

عکس مقاله علائم هشدار پرستار کودک بد
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

شما هنگام استخدام سعی می کنید سوالاتی از پرستار برای جلب اعتماد خود کنید و یا در مورد آن شخص تحقیق کنید با این حال انتخاب بهترین پرستار کودک تصمیم سختی می باشد.

  • به نظر می رسد فرزند شما از پرستار می ترسد
  • پرستار کودک کارهای مخفیانه ای انجام می دهد
  • حوادث زیادی پشت سرهم اتفاق می افتد
  • پرستار کودک از دستورالعمل های شما پیروی نمی کنند
  • فرزند شما با وجود پرستار کثیف ، بی پروا یا گرسنه است
  • پرستار کودک با شما هماهنگ نمی شود
  • تغییر در رفتار فرزندتان یا خوابیدن
  • بدون اجازه شما مردم را دعوت می کنند
  • آنها زمان زیادی را صرف موبایل و فضای مجازی می کنند
  • گمان می کنید دزدی می کنند

…:::: حتما مطالعه کنید : لیست غذا برای رشد کودک آپدیت جدید ::::…

عکس پرستار کودک در کرج

یک پرستار خوب ، صادق ، مسئولیت پذیر ، قابل اعتماد و عاشق کودکان می باشد. در این مقاله ما به نشانه های یک پرستار بد اشاره می کنیم. اینها نشانه هایی است که نشان می دهد زمان تغییر یک پرستار کودک جدید باشد. ممکن است یکی یا دو مورد از این موارد را داشته باشند اما اگر بسیاری از موارد موجود در این لیست را تجربه می کنید ، وقت آن است که فوراً پرستارتان را تغییر دهید.

علام هشدار پرستار کودک بد چیست؟

کودک شما از پرستار میترسد

اگر به نظر می رسد فرزند شما از پرستار کودک می ترسد یا به نظر می رسد که از پرستار دوری میکند، می تواند نشانه بدی باشد.

طبیعی است که بچه ها وقتی برای اولین بار با یک پرستار جدید روبرو می شوند ، کمی نیاز به زمان داشته باشند. کودکان ممکن است هنگام تنها شدن اولین بار با پرستار خود گریه و یا بهانه گیری کنند. اما اگر این رفتار ادامه پیدا کند و شما نشانه های ترس را در کودک خود دیدید بایستی برای رفع مشکل چاره ای پیدا کنید.

پرستار کودک هرگز نمی تواند جایگزین والدین شود ، اما فرزند شما باید با آن احساس راحتی کند.

رابطه بین کودکان و پرستار نیز مهم است ، و دقیقاً مانند بزرگسالان ، گاهی اوقات این دو با هم مطابقت ندارند. و در موارد نادر ، ممکن است چیزی جدی تر مانند کودک آزاری در جریان باشد.

حوادث زیادی اتفاق می افتد

کودکان گاهی اوقات دچار حوادث یا بیماری میشوند که وضعیت طبیعی میباشد. کودکان سریع هستند و همیشه کارهایی انجام میدهند که نباید انجام دهند. نگهداری صحیح کودک می تواند به جلوگیری از صدمات کمک کند ، اما حوادث به طور کامل قابل اجتناب نیست مگر اینکه بخواهید هر جسم خانه خود را با بسته بندی کردن بپوشانید!

…:::::: مقاله پیشنهادی ما به شما :: مزایای استخدام پرستار کودک در منزل چیست؟ ::::::::..

برای بچه های سالم و فعال ، زخم یا بریدگی گاه به گاه کاملاً طبیعی است و نباید باعث هشدار شود. اما اگر حوادث بیشتر از حد معمول یا شدیدتر شد، می تواند نشانه دردسر باشد. ممکن است نشانه ی علائم هشدار دهنده پرستار کودک بد باشد مثلا پرستار به اندازه کافی کودک شما را تحت نظر نداشته و یا ممکن است نشانه سوء استفاده بدنی باشد.

همیشه سعی کنید آگاه باشید که داستان متناسب با نوع آسیب دیدگی شما است. به عنوان مثال اگر پرستار می گوید کودک به زمین خورده اما شما چشم کبود شده می بینید ، خوب کبودی چشم ارتباطی به زمین خوردگی ندارد و بسیار دلیل غیر معمولی است. اگر مطمئن نیستید ، از آنها بخواهید که به شما نشان دهند که چگونه این اتفاق افتاده است.

پرستار شما باید همیشه مراقب فرزند شما باشد تا از صدمه دیدن کودک جلوگیری کند.

صدمات مکرر باید جدی گرفته شود. امروز این ممکن است فقط برش های کوچک  باشد. اما اگر پرستار کودک شما به جای سرپرستی فرزندتان همیشه به تماشای تلویزیون و یا صحبت کردن با دوستانشان از طریق تلفن مشغول باشد فردا ممکن است کودک شما اتفاقات جدی تری برایش بیوفتد.

علائم نوزاد آزاری پرستار

…:::: حتما مطالعه کنید : راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل ::::….

سازمان بهداشت جهانی (WHO) بدرفتاری با کودک را این گونه تعریف می کند: «کلیه اشکال بدرفتاری جسمی و عاطفی، سوء استفاده جنسی، بی توجهی، و استثماری که منجر به آسیب واقعی یا بالقوه به سلامت، رشد کودک یا حیثیت کودک می شود». چهار نوع اصلی سوء استفاده وجود دارد: غفلت، آزار جسمی، آزار روانی و سوء استفاده جنسی. سوء استفاده به عنوان یک عمل انجام شده و غفلت به عنوان یک عمل حذف در مراقبت که منجر به آسیب احتمالی یا واقعی می شود تعریف می شود.

غفلت ممکن است شامل مراقبت های بهداشتی ناکافی، آموزش، نظارت، محافظت در برابر خطرات محیطی و نیازهای اساسی برآورده نشده مانند لباس و غذا باشد. بی توجهی رایج ترین شکل کودک آزاری است.

آزار جسمی ممکن است شامل ضرب و شتم، تکان دادن، سوزاندن و گاز گرفتن باشد. آستانه تعریف تنبیه بدنی به عنوان سوء استفاده نامشخص است. شکستگی‌های دنده شایع‌ترین یافته مرتبط با آزار فیزیکی است.

آزار روانی شامل آزار کلامی، تحقیر و اعمالی است که کودک را می ترساند یا وحشت زده می کند، که ممکن است در آینده منجر به اختلالات روانی در کودکان شود.

سوء استفاده جنسی به عنوان «درگیر شدن کودکان و نوجوانان وابسته و نابالغ در فعالیت‌های جنسی است که به طور کامل درک نمی‌کنند، نمی‌توانند رضایت بدهند، یا تابوهای اجتماعی نقش‌های خانوادگی را نقض می‌کنند». برخی موارد سوء استفاده جنسی نیازی به دخول دهانی، مقعدی یا واژینال ندارند و ممکن است شامل قرار گرفتن در معرض مواد آشکار جنسی، تماس دهان و تناسلی، تماس تناسلی با تناسلی، تماس تناسلی با مقعد و نوازش تناسلی باشد.

تعداد قابل توجهی از موارد کودک آزاری اغلب توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نادیده گرفته می شود. برای تشخیص کودک آزاری، باید شاخص بالایی از سوء ظن وجود داشته باشد.

تشخیص نوزاد آزاری توسط پرستاری

  • می ترسد
  • مشتاق
  • خجالتی
  • ژولیده
  • استخوان های شکسته
  • درد
  • درد شکم
  • جای زخم
  • افسرده
  • گریان
  • تحریک پذیر
  • کبودی

آزار جسمی کودک باید در هر یک از موارد زیر در نظر گرفته شود:

  1. یک نوزاد غیر سرپایی با هر گونه آسیب
  2. آسیب در کودک غیرکلامی
  3. آسیبی که با توانایی های جسمانی کودک سازگار نیست و بیان آسیب کلامی کودک
  4. مکانیسم آسیب قابل قبول نیست. صدمات متعدد، به ویژه در سنین مختلف
  5. کبودی روی تنه، گوش یا گردن در کودک کمتر از 4 سال
  6. در ناحیه تناسلی می سوزد
  7. توزیع یا الگوهای جوراب ساق بلند یا دستکش
  8. مراقب نگران آسیب نیست
  9. تأخیر غیرقابل توضیح در جستجوی مراقبت یا ناسازگاری یا مغایرت در تاریخچه های ارائه شده.

کبودی شایع ترین علامت آزار فیزیکی است اما به عنوان یک آسیب نگهبان در کودکان سرپایی نادیده گرفته می شود. کبودی در کودکان غیر سرپایی نادر است و باید سوء ظن را ایجاد کند. شایع ترین نواحی کبودی در کودکان غیر آزار دیده زانوها و ساق پا و همچنین برجستگی های استخوانی از جمله پیشانی است. شایع ترین ناحیه کبودی برای کودکان آزار دیده شامل سر و صورت است. سوختگی شکل رایج آسیب دوران کودکی است که معمولاً با سوء استفاده همراه نیست. سوختگی های غوطه ور دارای خطوط مشخصی از مرزبندی هستند که اغلب اندام تناسلی و اندام تحتانی را در یک الگوی متقارن درگیر می کند و این برای سوء استفاده بسیار مشکوک است.

…::: حتما مطالعه کنید: نکات مراقبت کودک در منزل :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از 10 سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود 50% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *