مزایای استخدام پرستار کودک در منزل

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که در اکثر خانواده‌ها پدر و مادر هر دو شاغل هستند، پس پرستار کودک برای هر خانواده‌ای در هر خانواده واجب شده است، شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش، متخصص استخدام پرستار کودک در کرج، در این مقاله 20 مورد از از فواید و مزایای استخدام پرستار کودک در منزل را در این مقاله برای شما آورده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

مزایای داشتن پرستار کودک
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

20 فایده داشتن پرستار بچه

  1. مراقب کودک در منزل معمولاً سال‌ها با یک خانواده می‌مانند، بنابراین مراقبان کمتری هستند که بچه‌های شما باید با آنها سازگار نشوند. این بدین معنی است که پرستار کودک می تواند نظارت مستقیم بر مراحل رشد کودک و نوجوان داشته باشید
  2. بعنوان مثال هر گونه مسائل یا مشکلات مربوط به مهد کودک به دلیل روابط شخصی قابل بحث و اصلاح است. این بدان معنی است که اگر والدین یا پرستار بچه ترجیح می دهند جنبه خاصی از روز تغییر کند، می توانند به راحتی در مورد آن بحث کنند و راه حلی ارائه دهند. او شما را می شناسد و انواع تصمیماتی که برای بچه ها می گیرید را یاد می گیرد و فضای امنی برای ارتباط آزاد ایجاد می کند.
  3. اگر برای کار به سفر می روید، یک پرستار بچه می تواند در زمانی که شما دور هستید مراقب بچه ها باشد.
  4. میزان اعتمادی که یک خانواده و پرستار بچه در طول سال ها ایجاد می کنند واقعاً ارزشمند است. در حالی که والدین یا سرپرستان آنها از خانه دور هستند، کودکان از داشتن یک پایه دلبستگی قوی از پرستار خود برخوردار خواهند بود. این به  سلامت روان در کودکان کمک می کند تا از نظر عاطفی احساس قوی و امنیت کنند. والدین همچنین می توانند از اینکه فرزندشان قادر است با پرستار بچه ای که آنها را به خوبی می شناسد و وابستگی عاطفی دارد به جای اینکه فقط یک رابطه دلبستگی “کاری” داشته باشد، یک رابطه محبت آمیز برقرار کند، احساس اطمینان کنند اینکار باعث جلوگیری از افسردگی در کودکان نیز خواهد شد.
  5. پرستار بچه نه تنها متوجه می‌شود که وسایل ضروری مانند دستمال توالت یا غلات کم می‌شود، بلکه می‌تواند آن‌ها را از فروشگاه مواد غذایی برای شما تهیه کند.
    داشتن فردی که بتواند در حین کار برای خرید کالاهای خانگی بخرد، سنگینی از روی شانه شما برداشته خواهد شد.    از آنجایی که او بسیار با کودک شما هماهنگ است، پرستار بچه شما به سرعت متوجه رفتارهای غیرعادی می شود، مانند اضطراب جدید یا مشکلات خواب کودک که می تواند نشان دهد چیزی به توجه شما نیاز دارد.
  6. از آنجایی که مراقب کودک در خانه خانواده خواهد بود، والدین فرصت بیشتری برای گذراندن وقت با فرزند خود دارند، اگر برنامه آنها اجازه دهد. به عنوان مثال، والدین می توانند برای ناهار یا استراحت به خانه بیایند و بتوانند مدتی را با کودک خود بگذرانند، در حالی که اگر کودک در مهدکودک بود، نمی توانستند به این راحتی این کار را انجام دهند.
  7. با توجه به فعالیت هایی که مراقب کودک با تایید شما برای کودک ترتیب می دهند، استخدام پرستار به کودکان کمک می کند تا با افراد دیگر آشنا شوند. فرزندان شما از یک روز غنی و متنوع لذت خواهند برد که به رشد اجتماعی و جلوگیری از کم تحرکی در کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.
  8. از آنجایی که آنها در اطراف گروه بزرگی از کودکان نیستند، فرزندان شما کمتر در معرض ویروس های رایج منتشر شده قرار خواهند گرفت.
  9. بیشترین نگرانی های پدر و مادرها هنگامی ست که فرزند شما برای چند روز بیمار است، در پرداخت هزینه های مهدکودک معطل نخواهید شد، در حالی که باید از محل کار مرخصی بگیرید تا در خانه با فرزندتان بمانید.
  10. لازم نیست نگران تعیین زمان‌های دقیق تحویل یا خروج باشید. اگر دیر از سر کار می‌روید، می‌توانید با دانستن اینکه مجبور نیستید در جاده مسابقه دهید تا از پرداخت هزینه‌های دیرهنگام جلوگیری کنید، ماشین را از حالت فشرده خارج کنید.
  11. بچه های شما غذاهای آشنا می خورند. شما مجبور نیستید ناهار درست کنید و بسته بندی کنید. بچه ها در خانه هستند، بنابراین می توانند هر چه در یخچال است بخورند. یا، مراقب کودک می تواند آنها را برای ناهار بیرون بیاورد. همانطور که می دانید تغذیه کودک در سنین رشد بسیار حائز اهمیت است.
  12. وقتی یک پرستار بچه استخدام می کنید، برنامه را تنظیم می کنید و از انعطاف پذیری آن بهره مند می شوید. لازم نیست نگران سوار کردن یا پیاده کردن بچه هایتان در یک زمان معین از مهد کودک باشید.
  13. اگر یک پرستار بچه استخدام کنید، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. او همیشه وجود دارد و برای هر زمان که به او نیاز داشته باشید، بدون توجه به زمان روز، در دسترس است.
  14. مراقب کودک به دنبال فعالیت های رشدی مناسب و محرک متناسب با نیازهای فردی فرزندان شما خواهند بود.
  15. بچه های شما می توانند تا زمانی که شما می خواهید بیرون از خانه بازی کنند. اگر چند فرزند دارید، استخدام یک پرستار بچه ارزان‌تر از فرستادن همه آنها به مهد کودک است. شما لازم نیست نگران پرداخت هزینه های ظالمانه مهدکودک باشید.
  16. وقتی از در وارد می شوید خانه شما تحت کنترل است. نه تنها از بچه های شما مراقبت می شود، بلکه وقتی به خانه می آیید خانه شما نیز زیبا و مرتب است.
  17. می‌توانید یک شب قرار ملاقاتی با دیگری داشته باشید و نگران نباشید که با عجله به خانه برای بچه‌ها بروید
  18. والدینی که مراقب کودکی خوبی دارند به آنها قسم می خورند! پرستار بچه ها فقط نباید کارمند باشند، بلکه می توانند دوستان نزدیک و اعضای بزرگ خانواده شما شوند.
  19. مراقب کودک وقت آزاد بیشتری را برای والدین برای گذراندن با فرزندان خود و همچنین اوقات فراغت و دوره های استراحت برای بزرگسالان فراهم می کنند. کمک اضافه شده پایدار، کارآمد و قابل اعتماد است.
  20. اگر استخدام یک پرستار بچه، خواه پاره وقت یا تمام وقت، با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد، در دریافت کمک اضافی تردید نکنید. مهم نیست که کسی در مورد آن چه فکر می کند، آنچه مهم است آسایش و رفاه خانواده شماست.
…:::: حتما مطالعه کنید : راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل ::::….

جمع بندی

ما سعی کردیم تمام نکات مهم برای استخدام مراقب کودک در منزل را در یکجا به شما بگوییم اما هرگز از پرستار بد کودک در منزل غافل نشوید، ما قبل تر مقاله ای با عنوان علائم هشدار پرستار کودک بد منتشر کرده ایم، که پیشنهاد میدیم حتما مطالعه بفرمایید.

…:::: حتما مطالعه کنید : لیست غذا برای رشد کودک آپدیت جدید ::::…

پوستر پرستار کودک در کرج
…::: حتما مطالعه کنید: نکات مراقبت کودک در منزل :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *