مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل

آیا در نظر دارید یک مراقب برای کمک در خانه استخدام کنید؟ آیا به ملاقات مادر یا پدر خود رفته اید و متوجه شده اید که چندین چیز “خاموش” به نظر می رسد؟ مثلا: شاید یخچال خالی تر از آنچه قبلا دیده اید یا پر از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته بوده است؟ یا اینکه والدینتان غذاهای ناسالم برای سالمندان را مصرف میکنند؟ شاید شما تعداد قابل توجهی  از قبض های پرداخت نشده را روی میز دیدید. یا شاید توده ای بیش از حد غیرعادی از لباس های شسته نشده یا ظروف کثیف وجود داشته باشد. از همه نگران کننده تر، شاید متوجه شده باشید که آنها مدتی است حمام نکرده اند.

این تنها چند نشانه است که نشان می دهد والدین شما ممکن است به کمک در خانه نیاز داشته باشند. اگر با این تجربه آشنا هستید، بدون شک خانه آنها را با این فکر کرده‌اید که «زمان استخدام پرستار سالمند در منزل فرا رسیده است».

اگرچه این علائم نگران کننده هستند، اما همیشه به این معنی نیستند که زمان انتقال والدین خود به یک خانه سالمندان فرا رسیده است. در عوض، استخدام یک پرستار حرفه ای در منزل برای حمایت از عزیزان خود کار و خیال خودتان را راحت کنید. در حالی که اعتراف به اینکه والدین شما دیگر نمی توانند از خودشان مراقبت کنند، هرگز آسان نیست، استخدام یک پرستار در منزل از شرکت دنیای آرامش شرکت پرستاری در کرج متخصص پرستار سالمند در کرج، برای کمک در خانه می تواند کمک زیادی به شادی آنها کند. در ادامه دلایل و مزایای استخدام مراقب در منزل اشاره شده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزایای استخدام پرستار سالمند
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Telegram
Print
فهرست محتوا: مخفی کن
…::: حتما مطالعه کنید : مقایسه پرستار سالمند در منزل با خانه سالمندان :::…

14 دلیل استخدام پرستار سالمند در منزل

همانطور که میدانید با بالاتر رفتن سن والدین شما والدین، ممکن است علائم جزئی سن آنها را مشاهده کنید. به عنوان مثال، شاید مادر شما زمانی خانه را از نظر مذهبی تمیز می کرد اما اکنون در انجام کارهای روزمره تلاش می کند. یا شاید پدرتان دائماً فراموش می‌کند چراغ‌ها، اجاق گاز را خاموش کند یا حتی قبض‌ها را بپردازد. شما باید با والدین خود در مورد استخدام یک پرستار خانگي سالمند از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه آگاه کنید اگر آنها:

  1. با وجود گم شدن در مناطق آشنا به رانندگی اصرار می کند.
  2. قبض‌های قبلی را به موقع پرداخت می‌کردند، اما به‌طور فزاینده‌ای فراموش می‌کردند که این کار را انجام دهند.
  3. غفلت از برنامه ریزی یا تعمیرات اساسی خانه.
  4. فراموش می کنند که نامه را بردارید.
  5. فراموش می کنند زباله ها را بیرون بیاورید.
  6. آشپزی را متوقف می کنند، وعده های غذایی را فراموش می کنند یا فراموش می کنند غذاهای تاریخ گذشته را دور بریزید.
  7. از بهداشت و نظافت غافل می شوند.
  8. مصرف داروها، فراموش کردن دوز، مصرف بیش از حد ناخواسته
  9. عدم علاقه به کارهای اصلی خانه را نشان دهید.
  10. اغلب زمین می خورند، روی پاهای خود ناپایدار هستند یا برای استفاده از پله ها تقلا می کنند.
  11. بیش از حد می خوابند.
  12. علاقه کمتری به دیدار دوستان و خانواده دارند یا به طور کلی بی میلی به ترک خانه یا انجام کارهای انجام می دهند.
  13. فراموش می کنند که اجاق گاز را خاموش کنند یا واکنش های نامناسبی را نسبت به مواقع اضطراری نشان می دهند.
  14. صحبت کردن پرستار با زوج بزرگتر در مورد مزایای استخدام پرستار برای کمک در منزل

 

:::: حتما مطالعه کنید »»» نکات مراقبت از سالمندان ««« ::::
شرکت پرستاری در کرج
:::: حتما مطالعه کنید »»» راهنمایی در انتخاب پرستار سالمند در منزل ««« ::::

10 مورد از مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل برای کمک در خانه

استخدام پرستار سالمند از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه از استقلال و کیفیت زندگی والدین شما حمایت می کند. متأسفانه، بسیاری از سالمندان نگران از دست دادن استقلال خود به دلیل مسائل مربوط به سن مانند از دست دادن تحرک، مشکلات تعادلی و سایر شرایط سلامتی هستند. با این حال، بسیاری از متخصصان واجد شرایط می توانند به والدین شما کمک کنند تا با کمک در انجام طیف وسیعی از وظایف مانند:

  1. پخت و پز، آماده سازی غذا و تغذیه
  2. یادآوری نوبت و دارو
  3. شستن لباس‌ها، ظروف یا سایر کارهای خانگی
  4. کمک حمل و نقل و انجام امور
  5. حمام کردن، لباس پوشیدن، توالت کردن، و سایر مراقبت های شخصی
  6. علاوه بر این، برخی از انواع متخصصان بهداشت خانگی مراقبت های پزشکی را ارائه می دهند، مانند:

  • مراقبت از زخم
  • نظارت بر شرایط حیاتی و بهداشتی
  • تجویز داروها و تزریقات

اگر شما مراقب اصلی خانواده هستید یا به ندرت از حمایت خارجی برخوردار می شوید، داشتن شخص دیگری برای کمک به کارهایی مانند موارد فوق – حتی برای چند ساعت در هفته – نیز بهبود کیفیت سالمندان و همینطور کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند مزیت استخدام یک استخدام پرستار در منزل از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه آورده شده است.

:::: حتما مطالعه کنید »»» انتخاب پوشک مناسب بزرگسالان ««« ::::

1. مراقبین یا پرستاران همراهی می کنند

همراهی جزء ضروری پرستار سالمند در منزل است. طبق گفته CDC، “برای کسانی که ارتباطات اجتماعی ندارند، قرار ملاقات با پزشک یا ویزیت یک پرستار بهداشتی در خانه ممکن است یکی از معدود برخوردهای چهره به چهره آنها باشد.”

و همانطور که کوین واتکینز، یکی از مالکان Caring Hearts of Rochester، یک آژانس مراقبت در خانه مستقر در نیویورک، گفت: «بسیاری از افراد مسن در ایالات متحده تنها زندگی می کنند، و زمانی که برای رفت و آمد مشکل دارند. امکان رانندگی خود را از دست بدهند یا خانواده و دوستانی در نزدیکی خود نداشته باشند، می تواند باعث شود که آنها حتی بیشتر احساس انزوا کنند.”

تعاملات اجتماعی منظم می تواند علائم افسردگی در سالمندان و زوال شناختی ناشی از انزوای اجتماعی را به حداقل برساند یا از آن جلوگیری کند. علاوه بر این، مراقبان همراه می توانند به افراد مسن کمک کنند تا از فرصت های بیشتری برای مشارکت برخوردار شوند، مانند:

  • داشتن قهوه
  • دیدن فیلم
  • رفتن به پیاده روی ” به شما پیشنهاد میکنیم مقاله «« فواید پیاده روی برای سالمندان »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید “
  • باغبانی
  • گوش دادن به موسیقی
  • نحوه یافتن گروه های پشتیبانی برای سالمندان

2. مراقبان از استقلال حمایت می کنند

صحبت کردن با والدینتان در مورد ترک رانندگی ممکن است یکی از چالش های سالمندان و چالش برانگیزترین مکالماتی باشد که می توانید با والدین خود داشته باشید. اما اگر رانندگی والدینتان برای خود یا دیگران خطری ایجاد کند، ممکن است انتخابی نداشته باشید. حتی باز هم، دست کشیدن از کلیدها می تواند ویرانگر باشد. فقدان حمل‌ونقل ثابت می‌تواند روی کارهای روزمره والدین، توانایی انجام امور، شرکت در مراسم مذهبی، دیدن دوستان و موارد دیگر تأثیر بگذارد. علاوه بر این، آن‌ها را مجبور می‌کند برای سواری به افراد دیگر تکیه کنند، که احساس درماندگی یا سربار بودن را تقویت می‌کند.

با این حال، پرستار در منزل می تواند کمک کند تا والدین شما را به طور منظم از خانه خارج کند، که ممکن است برخی از احساس از دست دادن استقلال را کاهش دهد. همچنین اطمینان می دهد که والدین شما در قرار ملاقات های بهداشتی برنامه ریزی شده شرکت می کنند که منجر به سلامت طولانی مدت بهتر می شود.

چگونه با والدین خود در مورد واگذاری کلیدها صحبت کنیم

3. مراقبان کرامت را ارتقاء می دهند

آرتریت، پارکینسون و سایر شرایط سلامتی می‌توانند توانایی افراد را برای انجام مستقل فعالیت‌های زندگی روزمره (ADLs) مانند حمام کردن، لباس پوشیدن یا توالت کردن، مختل کنند. متأسفانه، قبل از رواج مراقبت در منزل، بسیاری احتمالاً برای دریافت کمک با این نیازهای اولیه به یک مرکز پرستاری نقل مکان می کردند. اما به لطف افزایش دسترسی به خدمات در خانه، سالمندان بیشتری می توانند از همین کمک در خانه خود بهره مند شوند.

مانند رانندگی، از دست دادن توانایی مراقبت از خود ویرانگر است. با این حال، کمک های مراقبت شخصی می تواند به طور قابل توجهی کرامت والدین شما را افزایش دهد و از اعتماد به نفس آنها حمایت کند. مزیت دیگر این است که این متخصصان دانش و آموزش لازم برای انجام این وظایف را بدون آسیب رساندن به خود یا عزیزتان دارند.

4. مراقبان سلامت والدین شما را پیگیری می کنند

یکی از بزرگترین مزایای استخدام یک پرستار در منزل از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه این است که یک متخصص آموزش دیده نظارت روزانه بر سلامت والدین خود داشته باشد. علاوه بر این، داشتن یک جفت چشم دوم، ردیابی سلامت جسمی، عاطفی و شناختی عزیزانتان را در زمانی که شخصاً در آنجا حضور ندارید، آسان‌تر می‌کند.

متخصصان بهداشت خانگی مانند RN و LPN می‌توانند اطلاعاتی در مورد سلامت والدین شما ارائه دهند که ممکن است متوجه آن نشوید. آنها همچنین می توانند تغییرات یا علائم غیرمعمولی را در والدین شما مشاهده کنند و به شما کمک کنند تا قبل از پیشرفت بیشتر آنها را برطرف کنید.

برای مثال، فرض کنید وزن مادرتان مرتباً در نوسان است. تغییر وزن افراد مسن در طول زمان طبیعی است، اما بیش از حد یا خیلی کم ممکن است دلیلی برای نگرانی باشد. یک مراقب می تواند به شناسایی علل زمینه ای احتمالی، مانند مشکلات بلع یا مشکلات معده کمک کند.

استخدام پرستار سالمند مناسب و دارای مجوز می تواند به والدین شما کمک کند تا علاوه بر رعایت رژیم غذایی، مراقبت معنوی از سالمندان را نیز رعایت کند خود پیروی کنند.

5. مراقبین از مراقبان خانواده حمایت می کنند

آیا شده که متوجه شوید که خیلی لاغر شده اید، در تلاش برای انجام مسئولیت های خود هستید، یا نیاز به مراقبت های بیشتری دارید؟ مراقبان خانواده اغلب سعی می کنند مراقبت از عزیزان خود را به تنهایی مدیریت کنند. اما به تدریج، بار مراقبت از والدین سالخورده و کار، مدرسه، زندگی خانگی و موارد دیگر می تواند منجر به فرسودگی پرستار شود. با این حال، استخدام یک مراقبت از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه می تواند به شما یک استراحت بسیار ضروری بدهد یا مراقبت های تخصصی را انجام دهید. حتی اگر برای چند ساعت در طول هفته یا در طول شب باشد، یک مراقب می‌تواند زمان لازم را برای رسیدن به سایر بخش‌های زندگیتان در اختیار شما بگذارد.

6. مراقبین به بهبود ایمنی خانه کمک می کنند

هماهنگ کننده مراقب یا مدیر شرکت استخدام پرستار سالمند می تواند با خانواده شما برای بهبود ایمنی عزیزتان در خانه همکاری کند. آنها می توانند ارزیابی اولیه خطرات خانه را برای شناسایی خطرات زمین خوردن و سایر مناطقی که برای والدین شما خطرآفرین هستند، انجام دهند. علاوه بر این، مراقب عزیز شما می تواند اطمینان حاصل کند که والدین شما چراغ ها و اجاق گاز را خاموش می کنند، درها را قفل می کنند و سایر اقدامات ایمنی اولیه را انجام می دهند. در نهایت، اگر کسی که دوستش دارید تصادف یا اورژانسی داشته باشد، مراقب شما برای پاسخگویی و ارائه مراقبت فوری حاضر خواهد بود.

7. مراقبین اطمینان خاطر را ارائه می دهند

مراقبت از نظر عاطفی، ذهنی و جسمی سخت است – مخصوصا زمانی که آموزش یا پیش زمینه لازم را ندارید. با گذشت زمان، ممکن است توانایی خود را برای برآورده کردن نیازهای مراقبتی عزیزتان زیر سوال ببرید. بسیاری از مراقبان خانواده چنین احساسی دارند و شما نباید به خاطر آن احساس گناه کنید.

ممکن است احساس کنید نمی توانید نیازهای عزیزتان را برآورده کنید یا تشخیص دهید که به سادگی نمی توانید. مورد شما هر چه باشد، اشکالی ندارد. اکثر مراقبین خانواده به صورت تمام وقت کار می کنند، بنابراین همه وقت، انرژی یا منابع لازم برای ارائه مراقبت را ندارند.

در نهایت، مهم نیست که نیازهای عزیزانتان توسط شما یا شخص دیگری برآورده شود. آنچه مهم است این است که آنها حمایت لازم را برای حفظ کرامت و کیفیت زندگی خود دریافت کنند.

8. مراقبین انعطاف پذیری را ترویج می کنند

ممکن است فرد مورد علاقه شما فقط برای چند ساعت در روز به کمک یا مراقبت شبانه روزی نیاز داشته باشد. در هر صورت، یک مراقب حرفه‌ای می‌تواند از شما و خانواده‌تان در هر زمان حمایت کند. مراقبان بسیاری از وظایف را انجام می دهند که در غیر این صورت بر عهده شما خواهد بود و زمان و انعطاف بیشتری برای شما باقی می گذارد. یک موسسه پرستاری در منزل می تواند با شما و عزیزتان همکاری کند تا مراقب مناسب را بر اساس نیازها، برنامه زمانی شما و موارد دیگر پیدا کند.

9. مراقبان آرامش و سلامت روان در سالمندان را فراهم می کنند

در نهایت، به این دلایل و بسیاری از دلایل دیگر، استخدام یک مراقبت از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه به شما آرامش می دهد که والدین شما هر روز از آنها مراقبت می کنند، حتی زمانی که شما آنجا نیستید. علاوه بر این، نگرانی کمتر در مورد ایمنی و سلامتی والدین، استرس شما را کاهش می دهد و انرژی ذهنی بیشتری برای تمرکز بر سایر بخش های زندگی تان باقی می گذارد.

10. اصول برنامه ریزی مراقبت دراز مدت

استخدام یک مراقبت از شرکت دنیای آرامش برای کمک در خانه را آسان می کند

استخدام یک پرستار از مجموعه دنیای آرامش برای کمک در خانه نه تنها به عزیز شما کمک می کند – بلکه حمایت بسیار مورد نیاز را نیز به شما می دهد. شما نمی‌توانید همیشه در کنار عزیزتان باشید، بنابراین داشتن شخص دیگری که وارد عمل شود و کمک کند می‌تواند مقداری از استرس شما را کاهش دهد.

….::::لیست تمام خانه سالمندان کرج + آدرس، تلفن و نقشه::::….

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.