راهنمایی در انتخاب پرستار سالمند در منزل

در 15 سال گذشته تعداد بزرگسالانی که از سالمندان مراقبت می کنند سه برابر شده است و 25٪ از کودکان بالغ با ارائه مراقبت شخصی یا کمک مالی یا کمک گرفتن از مراقب به والدین خود کمک می کنند. با بالا رفتن سن اعضای خانواده، فرزندان بزرگسال اغلب در موقعیت مراقبت از والدین سالخورده قرار می گیرند. کمک به مدیریت دارو، کمک به ویزیت پزشکان، کمک به فراهم کردن وسایل حمل و نقل از جمله وظایفی است که یک مراقب به عهده دارد.

بنابراین، چگونه می‌توانید نقش جدید خود را با موفقیت انجام دهید و به طور مؤثر از والدین سالخورده خود مراقبت کنید؟ گاهی به علت مشغله های فرزندان بهتر است با کمک گرفتن از یک شرکت مراقبتی مطمئن و استخدام یک مراقب خوب آرامش والدین را تامین کند. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل کرج همراه با تخصص پرستار سالمند در منزل کرج برای راهنمایی در مورد انتخاب پرستار سالمند در منزل تهیه شده است، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

بنر راهنمایی در انتخاب پرستار سالمند در منزل
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

مراقبت از سالمندان، مراقبت های تخصصی است که برای رفع نیازهای سالمندان در مراحل مختلف طراحی شده است. به این ترتیب، مراقبت از سالمندان یک اصطلاح نسبتاً گسترده است، زیرا شامل همه چیز از زندگی کمکی و مراقبت از پرستاری گرفته تا مراقبت روزانه بزرگسالان، مراقبت در منزل و حتی مراقبت از آسایشگاه می شود.

اگر به تازگی مسئول یافتن مراقبت از سالمندان برای یکی از اعضای خانواده یا دوست هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. هدف این راهنمای شروع عملی این است که یک مرور کلی از مراقبت والدین سالمند، از آنچه در دسترس است تا نکات، به شما ارائه دهد.

مراقبت از خانواده معمولاً شامل وظایفی فراتر از کمک به فعالیت های روزمره زندگی، مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و غذا خوردن است، همچنین وظایف پزشکی یا پرستاری است که معمولاً توسط یک پرستار انجام می شود.

…::: مقاله پیشنهادی : محیط زیست مناسب سالمندان :::…

چالش های مراقبت از سالمندان در منزل

در حالی که مراقبت از سالمند می‌تواند تجربه‌ای واقعاً پرارزش باشد، مراقبان اغلب با چالش‌های رایجی روبرو می‌شوند .برخی از این چالش هایی که یک مراقب سالمند با آن مواجه است عبارتند از:

  1. استرس عاطفی و جسمی
  2. مدیریت یک سبک زندگی سالم
  3. استرس مالی
  4. کمبود خواب
  5. درک مسائل روانی رایج

یک مراقب در خانه برای بزرگسالانی که نیاز به مراقبت شخصی دارند، از جمله کارهای روزانه، کمک های غیرپزشکی ارائه می دهد. مراقبان حرفه ای در خانه به سالمندان کمک می کنند استقلال خود را حفظ کنند، به زندگی در خانه ادامه دهند و ایمن و راحت پیر شوند.

وظایف مراقب یا پرستار سالمند در منزل

وظایف مراقب ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کمک در نظافت، حمام کردن، توالت کردن، و لباس پوشیدن
  • تهیه غذا
  • خانه داری سبک
  • سفارشات و خرید
  • یادآوری داروها
  • کمک در جابجایی و نقل و انتقالات
  • همراهی و هم صحبتی
  • فعال نگه داشتن سالمند
  • مراقبت از روان سالمند
…::: حتما مطالعه کنید : نکات مراقبت از سالمندان :::…

نقش مراقب یا پرستار در حفظ سلامت و تندرستی سالمندان

نقش مراقب سالمند ضروری و متنوع است و مسئولیت های مختلفی را در بر می گیرد. چیزی که آنها را متمایز می کند حساسیت آنها نسبت به نیازهای منحصر به فرد سالمند است. مراقب به عنوان یک عملکرد حمایتی برای ایجاد انگیزه و توانمندسازی سالمند عمل می کند . با رویکردی جامع برای ارتقای سلامت و رفاه سالمندان، وظایف آنها عبارتند از:

  • اجرای داروها و برنامه های درمانی تحت نظر پزشک
  • همکاری با پزشکان و اعضای تیم پزشکی برای انجام درمان بیماری‌های مزمنی که احتمالاً افراد مسن را تحت تأثیر قرار می‌دهند (مانند بیماری قلبی، آرتریت، دیابت، پوکی استخوان، بیماری آلزایمر)
  • شناسایی زودهنگام شرایط پیچیده جسمی و روانی همراه
  • کمک به بیماران و آموزش آنها در مورد فعالیت های روزمره زندگی مانند بهداشت، توالت، مدیریت دارو و نیازهای تغذیه ای
  • ارزیابی سطوح مختلف وضعیت عملکردی، ذهنی و عاطفی بیماران سالمند
  • اجرای مداخلات و مراقبت های پیشگیرانه برای کاهش خطر سقوط، سوء تغذیه و سایر مشکلات سلامتی
  • مهارت‌هایی برای مدیریت بهینه درد
…::: حتما مطالعه کنید : مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و آماده استخدام پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.