وظایف پرستار کودک در منزل

آیا برای اولین بار به نگهداری از کودک فکر می کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً از خود می‌پرسید که شغل چگونه است و چه وظایفی خواهید داشت. هر شغل نگهداری از کودک متفاوت است، اما چیزهایی وجود دارد که والدین تقریباً هر بار از شما انتظار دارند. این مقاله که توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات استخدام پرستار در منزل کرج با بهترین قیمت پرستار بچه در کرج تهیه شده است، به بررسی شرح وظایف پرستار کودک در منزل می پردازد.

بنر مقاله وظایف پرستار کودک در منزل
فهرست محتوا: مخفی کن
1 شرح وظایف پرستار کودک در منزل چیست؟

شرح وظایف پرستار کودک در منزل چیست؟

در اینجا متداول ترین مسئولیت های پرستار کودک آورده شده است:

تضمین ایمنی کودکتهیه غذا و میان وعدهکمک در انجام تکالیفبازی کردن و تفریح کردن!تعویض پوشک
به موقع خوابیدن کودکانلباسشویی و کارهای سبک خانهحمام کردن و لباس پوشیدن کودکان خردسالحمل و نقل کودکانتهیه و تمیز کردن شیشه شیر نوزاد

مزایای استخدام پرستار کودک در منزل فقط به این موارد ختم نمیشود، در ادامه مقاله، فهرست کامل تری از مسئولیت های مشترکی را که والدین از پرستار کودک خود انتظار دارند و اینکه چگونه وظایف شما بسته به شرایط شغلی ممکن است تغییر کند، پوشش خواهیم داد که مطمئنا راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل بصورت جامع برای شما خواهد بود.

بنر مراقبت از کودک در منزل
  1. تضمین ایمنی کودک

این مهمترین مسئولیت است و همیشه لازم است. به همین دلیل شماره یک است!

اطمینان حاصل کنید که کودکان در خانه و در حین «بیرون و بیرون رفتن» ایمن هستند. این امر حیاتی است. والدین انتظار دارند که کودکان همیشه زیر نظر مراقب باشند.

اگر برای تهیه ناهار یا تهیه حمام لازم است از کودک دور شوید (البته نحوه انجام این کار به سن او بستگی دارد)، مطمئن شوید که کودک در محیط امنی است و مرتباً او را بررسی کنید. در صورتی که خانواده در دسترس باشد، می توانید از مانیتور کودک نیز استفاده کنید.

  1. ملاقات با کودکان از قبل

خیلی مهم است که با بچه هایی که از آنها مراقبت می کنید کنار بیایید و تنها راه برای فهمیدن این موضوع ملاقات با آنهاست.

والدین اغلب انتظار دارند که یک پرستار بچه جدید برای ملاقات کوتاهی بیاید یا حتی یک دوره آزمایشی پولی انجام دهد تا ببیند در ابتدا اوضاع چگونه است. این یک فرصت عالی برای شماست تا اولین برداشت خوبی از بچه ها و والدین ایجاد کنید.

مطمئن شوید که برای کار با بچه ها لباس مناسب بپوشید. وقتی وارد می شوید، دوستانه و صمیمی باشید و از پرسیدن چند سوال نترسید، تا والدین بدانند که شما واقعاً به فرزندشان علاقه مند هستید و می خواهید بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهید.

همچنین این زمان خوبی برای یادگیری روال کودک، بحث در مورد عادات او و توافق بر سر فهرستی از مسئولیت های شغلی مانند تهیه غذا، حمام کردن، شستشوی لباس، زمان خواب و غیره است.

  1. واکسیناسیون خود را به روز کنید

این یکی اغلب فراموش می شود.

به شدت توصیه می شود که هر کسی که از یک کودک خردسال مراقبت می کند، به خصوص نوزاد یا نوزاد تازه متولد شده، در سلامت کامل باشد.

پرستاران کودک باید برای بیماری های شایع نوزادان خطرناک هستند، مانند سیاه سرفه (سیاه سرفه)، دیفتری، آنفولانزای H. (HiB)، پنوموکوک، هپاتیت B، فلج اطفال، سرخک، اوریون، آبله مرغان و آنفولانزا (در هر فصل) واکسینه شوند. منبع). این احتیاط ضروری است زیرا نوزادان به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض عفونت های رایج، سیستم ایمنی توسعه نیافته ای دارند.

با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید و مطمئن شوید که عکس های شما به روز هستند. به آنها اطلاع دهید که از کودکان خردسال نگهداری می کنید.

  1. حمام کردن و لباس پوشیدن کودکان خردسال

زمان حمام می تواند هم برای کودک و هم برای پرستار کودک سرگرم کننده باشد، اما همیشه از شیوه های ایمنی رایج پیروی کنید.

همیشه قبل از قرار دادن کودک در وان، دمای عمیق ترین قسمت آب حمام را با پوست حساس ساعد داخلی یا انگشتان پا بررسی کنید.

نوزادان و کودکان خردسال می توانند به راحتی وقتی آب خیلی داغ است دچار سوختگی شوند. ممکن است شروع به دویدن آب برای حمام کنید، و سپس متوجه نشوید که تا پایان کار آب کمی گرمتر شده است. هرگز یک کوچولو را بدون چک کردن عمیق ترین قسمت آب (نه فقط سطح) با ساعد یا انگشتان پای خود وارد نکنید.

تمام اسباب‌بازی‌ها، حوله‌ها، صابون و هر چیز دیگری را که ممکن است قبل از حمام کردن نیاز داشته باشید، تهیه کنید. مهم نیست که در چه شرایطی هستید، تا زمانی که آب در آن وجود دارد، همیشه باید در حمام درست در کنار وان حضور داشته باشید. اجازه دهید تلفن زنگ بزند و زنگ در بی پاسخ بماند. هیچ چیز مهمتر از اطمینان از محافظت از کودک در داخل و اطراف آب نیست.

  1. تعویض پوشک

هنگامی که نوزادان و کودکان نوپا پوشک های کثیف دارند، هرگز یک درمان محسوب نمی شود، اما لازم است در اسرع وقت آنها را عوض کنید.

اگر میز تعویض در دسترس نیست، کودک را روی زمین عوض کنید. هرگز روی میز تعویض لباس از نوزاد دور نشوید زیرا ممکن است در یک لحظه از بین برود! و مطمئن شوید که همه چیز را از قبل آماده کرده اید، از جمله پوشک، پودر بچه، خیس

دستمال مرطوب و لباس چون وقتی شروع می کنید نمی توانید آن را تهیه کنید!

برای تعویض پوشک به کمک نیاز دارید؟ راهنمای کامل ما برای تعویض پوشک برای پرستار بچه را برای تمام ترفندهای لازم بررسی کنید.

….::: حتما مطالعه کنید : نکات مراقبت کودک در منزل :::….
  1. آماده سازی و تمیز کردن شیشه شیر برای نوزادان

این اغلب یک وظیفه ضروری برای پرستاران کودک است که از یک نوزاد مراقبت می کنند.

بطری ها همیشه باید کاملا تمیز و ضد عفونی شوند. می توانید آنها را در آب گرم و صابون بشویید یا از ماشین ظرفشویی با چرخه خشک کردن حرارتی استفاده کنید که در مکان هایی که آب تمیز است کافی است. سرویس بهداشتی، در صورت نیاز، معمولاً شامل قرار دادن بطری‌ها، سرپستانک‌ها، درپوش‌ها و غیره به مدت 5 دقیقه در آب جوش است تا باکتری‌هایی را که ممکن است شستشو از دست داده باشد (منبع و منبع) از بین ببرد.

این فرآیند عقیم سازی نامیده می شود و معمولاً فقط تا 3 ماهگی کودک انجام می شود و پس از آن شستن به تنهایی کافی است.

در مورد آب جوش بسیار مراقب باشید! هنگام انجام این کار مطمئن شوید که هیچ کودکی در نزدیکی شما نباشد. آب داغ می تواند در یک لحظه پوست کودک را بسوزاند! هرگز قابلمه جوش را بدون مراقبت روی اجاق گاز رها نکنید. دسته همه قابلمه های روی اجاق گاز را به سمت داخل بچرخانید، تا کودک نوپا نتواند آنها را بلند کند و آنها را بگیرد. این وظیفه بهتر است بعد از خوابیدن بچه ها انجام شود.

برای ترفندها و تکنیک های ضروری تر برای نگهداری از نوزاد، راهنمای مبتدیان ما را برای نگهداری از کودک بررسی کنید.

  1. تهیه غذا و میان وعده

این مسئولیت اغلب از پرستاران کودک انتظار می رود و می تواند چالش های خاص خود را ایجاد کند.

تغذیه کودک اغلب کاری پر چالش است. اگر کودک آلرژی غذایی دارد، مطمئن شوید که والدین آنها را با دقت شرح می دهند تا بتوانید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از واکنش بالقوه خطرناک انجام دهید. والدین باید فهرستی از غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنند را در یخچال نگهداری کنند.

همچنین، اگر قرار است در حین نشستن آشپزی کنید، بدانید چه غذاهایی برای والدین قابل قبول است و برای بچه ها مناسب است. بیاموزید که چگونه نسخه‌های مفرح و سالمی از غذاهای مورد علاقه کودکان مانند پیتزا، اسپاگتی، تاکو، همبرگر، کوکی‌ها و کلوچه درست کنید.

اگر در حال تهیه غذا برای کودکان هستید، ابتدا این مطلب را بخوانید: راهنمای ایمنی غذا برای پرستاران کودک.

  1. تجویز داروها

این یک مسئولیت مهم برای هر پرستار کودک است. مانند همه داروها، داروها باید دقیقاً همانطور که مشخص شده است تجویز شوند. دستورالعمل دوز معمولاً به وضوح بر روی بسته بندی مشخص می شود یا در یک جزوه توسط پزشک یا داروساز ارائه می شود.

هرگز بدون تایید والدین اول دارو ندهید!

اگر کودکی به دارو نیاز دارد، مطمئن شوید که والدین دستورالعمل‌های دقیقی ارائه می‌کنند تا بدانید چه کاری باید انجام دهید. اینها همیشه باید به صورت مکتوب باشند، بنابراین برای این کار به حافظه خود تکیه نکنید.

دقیقاً همان چیزی را که والدین درخواست می کنند انجام دهید و برای هر گونه شک و تردید با آنها تماس بگیرید تا توضیح دهید. اگر به هر دلیلی قادر به دادن داروی برنامه ریزی شده نیستید، باید فوراً با والدین تماس بگیرید.

این مسئولیت والدین است که اطمینان حاصل کنند که شما هم از تجویز هر داروی مورد نیاز آگاه هستید و هم با آن راحت هستید.

اگر کودک حالش خوب نیست، حتما راهنمای ما را بخوانید: چگونه از کودک بیمار برای چند استراتژی مفید نگهداری کنیم.

  1. تنبیه کودکان

این می تواند مشکلی باشد!

نظم و انضباط در درجه اول بر عهده والدین است، اما زمانی که والدین دور باشند بر دوش پرستار کودک قرار می گیرد. استراتژی انضباطی ترجیحی خانواده را بیاموزید و تا جایی که می توانید از آن پیروی کنید تا سازگاری کودک را حفظ کنید.

برای مثال، خانواده ممکن است از «تایم اوت‌ها» استفاده کند. اینجاست که کودک برای مدت کوتاهی (معمولاً 1 تا 10 دقیقه، 1 دقیقه برای هر سال سن) از یک فعالیت حذف می‌شود تا از رفتار نامناسب جلوگیری شود.

کودک معمولاً در یک فضای آرام و امن و به تنهایی قرار می گیرد و زمانی که تمایل به رفتار داشت می تواند برگردد. سرزنش یا فریاد زدن بر سر یک کودک بداخلاق قابل قبول نیست و هرگز و هرگز نباید کودک نگهدار کودک را مورد ضرب و شتم فیزیکی قرار داد.

همیشه به دنبال حل تعارض به شیوه ای امن، آرام و مهربان باشید. اگر شک دارید، همیشه این موضوع را با والدین در میان بگذارید.

راهنمای نظم و انضباط کودک ما را برای نکات بیشتر بخوانید: چگونه از یک کودک دشوار نگهداری کنیم.

  1. کمک به انجام تکالیف

این ممکن است برای کودکان در سن مدرسه اعمال شود و می تواند بخشی از توافق متقابل بین شما و والدین باشد.

والدین ممکن است به شما دستور دهند که قبل از اینکه کودک اجازه تماشای تلویزیون، بازی های ویدیویی یا هر فعالیت تفریحی که می خواهد انجام دهد، همه تکالیف را انجام دهید.

….::: حتما مطالعه کنید : علائم هشدار پرستار کودک بد :::….
  1. اطلاعات تماس را ارائه دهید و خطوط ارتباطی را باز نگه دارید

این به هر دو طرف می رود. شما باید بتوانید در صورت لزوم با والدین ارتباط برقرار کنید و والدین نیز باید همیشه بتوانند با شما تماس بگیرند.

اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن های همراه خود را مبادله کرده اید و همچنین شماره تماس های اضطراری را در صورتی که به دلایلی نتوانند شما را نگه دارند ارائه دهید. مخاطبین ممکن است شامل یک والدین، دوست یا بزرگسال مورد اعتماد دیگری باشند و باید از قبل ارائه شوند.

  1. تمیز کردن اسباب بازی ها و تمیز کردن مناطق بازی

اگر از چند فرزند مراقبت می کنید یا حال یک کودک خوب نیست، ممکن است این وظیفه لازم باشد. با تمیز نگه داشتن اسباب بازی ها و تمیز نگه داشتن مکان های بازی از انتشار میکروب ها جلوگیری کنید.

همچنین تشویق به اعمال سالم در میان کودکان، مانند شستن مکرر دست ها، نگه داشتن اسباب بازی ها و وسایل خارجی مفید است.

n اشیاء از دهان خود خارج شوند و همه اسباب بازی ها را پس از زمان بازی به مکان های مناسب خود برگردانند تا از زمین خوردن و زمین خوردن جلوگیری کنند.

  1. آماده بودن

در صورت امکان، چند بازی یا کاردستی متناسب با سن کودک به همراه داشته باشید تا کودک را درگیر و سرگرم کند. توصیه می شود تا حد امکان با کودک بازی کنید. این کار باعث می شود که وقت شما با هم لذت بخش تر شود و همچنین به شما کمک می کند تا با کودک ارتباط برقرار کنید.

احتمالاً والدین از کودک می پرسند “چطور گذشت؟” بنابراین خوب است که سرگرمی خاصی داشته باشید که بچه ها بتوانند به یاد بیاورند. اگر بچه‌ها از خودشان لذت می‌برند، احتمالاً در آینده کارهای تکراری خواهید داشت!

اگر به دنبال ایده هستید، فهرست عظیم ما از بیش از 200 بازی و فعالیت نگهداری از کودک را بررسی کنید.

  1. سازماندهی شده بودن

اکثر کودکان در یک محیط کنترل شده خوب عمل می کنند، بنابراین ساختار و روال لازم است.

اگر از چندین کودک در مکان‌های مختلف نگهداری می‌کنید، برای ذخیره اطلاعات ارزشمند، یک دفتر خاطرات داشته باشید. این به شما کمک می‌کند تا علاقه‌مندی‌ها، رفتارها، داروهای مورد نیاز، حساسیت‌های غذایی، شماره تلفن‌های اضطراری و غیره را ردیابی کنید. همچنین نیاز به یادآوری تک تک جزئیات مربوط به یک کودک خاص را از بین می‌برد.

  1. انتقال کودکان به مدرسه و رویدادها

اگر والدین کار می کنند و نمی توانند فرزند خود را تحویل بگیرند یا تحویل بگیرند، ممکن است این مسئولیت یک پرستار بچه باشد.

در صورت نیاز به حمل و نقل خودرو، اطمینان حاصل کنید که از صندلی کودک با اندازه مناسب سن و وزن آنها استفاده می کنید. کودکان 8 سال و بالاتر معمولاً به اندازه‌ای بزرگ هستند که نیازی به صندلی کمکی نداشته باشند، اما برای اطمینان از شهر خود دوباره چک کنید.

ایمنی اولویت است، بنابراین کمربند ایمنی کارکرده و وسیله نقلیه قابل اعتماد ضروری است. اینها و همه چیزهایی که در مورد حمل و نقل ایمن فرزندشان است، باید قبل از موعد با والدین به تفصیل در میان گذاشته شود.

  1. کودکان را به موقع بخوابانید

این احتمالاً یکی از سخت‌ترین مسئولیت‌های یک پرستار کودک است، زیرا کودکان همیشه در زمان خواب با هم همکاری نمی‌کنند و اهمیت خواب در کودکان بسیار زیاد است.

ممکن است برای پرستار کودک چالش برانگیزتر از والدین باشد زیرا کودکان معمولاً حد و مرزهای خود را با شخصی جدید آزمایش می کنند.

اطمینان حاصل کنید که روال معمول تا حد امکان رعایت شده است (مانند پوشیدن لباس خواب، خوردن یک میان وعده، مسواک زدن، خواندن داستان). از والدین بپرسید که دقیقاً چگونه و چه زمانی هر مرحله باید انجام شود.

یک رویکرد محکم و در عین حال مهربان به کودکی که تمایلی به همکاری ندارد اغلب ضروری است. فقط به یاد داشته باشید که آرام بمانید و روال را اجرا کنید.

  1. قادر به آرام کردن کودکان ناراحت

به عنوان یک پرستار کودک، ممکن است در موقعیت‌هایی قرار بگیرید که کودک آشفته یا مضطرب شود. هنگامی که مزاج شعله ور می شود یا اشک شروع به ریختن می کند، ضروری است که بدانید چگونه با آن رفتار کنید.

احساسات کودک را تأیید کنید، تا بدانند شما می‌دانید و می‌خواهید به او کمک کنید. به شیوه ای آرام بخش، به کودک نزدیک شوید و در مورد راه های عبور از آسیب صحبت کنید.

سعی کنید با یک اسباب بازی حواس آنها را پرت کنید. یک داستان بخوانید یا یک ویدیو را در تلفن خود پخش کنید.

گاهی اوقات، ممکن است کمی طول بکشد تا اشک ها متوقف شود. اما اگر مشکل آنها را با دقت حل کنید، می توانید اعتماد ایجاد کنید و این به شما امکان می دهد در آینده کار بهتری انجام دهید.

آیا می خواهید با بچه هایی که از بچه ها نگهداری می کنید روابط معناداری ایجاد کنید؟ به راهنمای ما مراجعه کنید: پرستاران کودک چگونه می توانند کودکان را تربیت کنند و بهترین آنها را به نمایش بگذارند.

  1. حل تعارض

تضاد بین کودکان اغلب به این دلیل به وجود می آید که بچه ها هنوز مهارت حل مشکلات را به تنهایی ندارند. به عنوان یک پرستار کودک، وظیفه شما این است که به آرامی آنها را راهنمایی کنید تا بتوانند خودشان راه حلی برای آن بیابند. بچه ها اینجوری یاد میگیرن

  1. انجام کارهای لباسشویی و سبک خانگی

به عنوان یک پرستار کودک، ممکن است از شما انتظار داشته باشد که برخی از کارهای روزانه را انجام دهید، به خصوص هنگام مشاهده نوزادان یا کودکان نوپا، زیرا ممکن است بسیار نامرتب باشند!

چنین وظایفی ممکن است شامل شستن لباس‌ها، تمیز نگه‌داشتن اسباب‌بازی‌ها در جای خود، مرتب کردن اتاق خواب کودک و جارو کشیدن محل بازی باشد.

  1. شرایط لازم را داشته باشید

هرکسی که در نظر دارد در مراقبت از کودک شغلی داشته باشد باید دوره کمک های اولیه را بگذراند و گواهینامه CPR (احیای قلبی ریوی) را دریافت کند.

پرستاران کودک می توانند با داشتن گواهینامه CPR درآمد بیشتری کسب کنند و کار بیشتری پیدا کنند زیرا اکثر والدین این آموزش را برای مراقبت از کودک دلبندشان ضروری می دانند.

سازمان‌هایی مانند صلیب سرخ دوره‌های نگهداری از کودکان را برای دریافت گواهی‌های CPR، کمک‌های اولیه و AED (دفیبریلاتور خارجی خودکار) ارائه می‌دهند.

اطمینان حاصل کنید که یک کیت کمک های اولیه قابل حمل را نیز به شغل نگهداری از کودک خود بیاورید (در اینجا کیت توصیه می شود) داشتن تجهیزات مناسب در مواقع اضطراری بسیار مهم است!

  1. پاسخگو بودن

به عنوان یک پرستار بچه، همیشه باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشید.

نقش مهمی که برای والدینی که شما را استخدام می کند و فرزندانی که از آنها مراقبت می کنید را درک کرده و تصدیق کنید.

به موقع (یا کمی زودتر) حاضر شوید و به تمام تعهداتی که می کنید احترام بگذارید.

گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید (در صورت نیاز به حمل و نقل)، همه و همه داروها را به درستی تجویز کنید (در صورت لزوم)، و همیشه بهترین منافع کودک را در اولویت قرار دهید تا محیطی ایجاد کنید که در آن شادی و امنیت نقش کلیدی دارند.

این باید علاقه اصلی شما باشد که سلامت و رفاه ذهنی، عاطفی و جسمی کودکانی را که از آنها نگهداری می کنید، تقویت کنید.

بیاموزید که چگونه نگهداری از کودک مهارت های رهبری را توسعه می دهد.

  1. صبور بودن

پرستار بچه خوب بودن زمان می برد و مراقبت از بچه ها زمان زیادی می برد!

در یادگیری نمی توان عجله کرد.

اگرچه ممکن است گاهی ناامید کننده به نظر برسد، اما باید به کودکان اجازه دهید راه خود را پیدا کنند، از اشتباهات خود درس بگیرند و حتی 15 دقیقه برای بستن بند کفش های خود وقت بگذارند!

به سرعت متوجه خواهید شد که برنامه ریزی از قبل می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

اگر شما یک پرستار بچه صبور و فهمیده هستید، ممکن است بخواهید از کودکان مبتلا به اوتیسم برای یک چالش مفید بیشتر مراقبت از کودک را امتحان کنید.

  1. سرگرم شدن!

وقتی همه چیز به آرامی پیش می رود، نگهداری از کودک می تواند سرگرم کننده ترین باشد.

می‌توانید بازی‌های دیوانه‌کننده اختراع کنید، به ماجراجویی بروید، داستان‌های الهام‌بخش بخوانید، جوک‌های خنده‌دار بگویید، اکتشافات شگفت‌انگیز انجام دهید و هنرهای زیبایی خلق کنید، گاهی همه در یک روز!

سعی کنید آن را به دوستانتان که در یک شغل اداری گیر کرده‌اند بگویید.

…::: حتما مطالعه کنید : 15 روش برای سرگرمی کودکان :::…

خلاصه

هر شغل پرستاری کمی متفاوت خواهد بود و بسته به موقعیت و فرزندانی که از آنها مراقبت می کنید، وظایف و مسئولیت های متفاوتی وجود خواهد داشت که والدین از شما انتظار دارند.

با کسب تجربه، برای طیف وسیع تری از موقعیت ها واجد شرایط تر می شوید. به منظور یافتن مشاغل بیشتر و کسب درآمد بیشتر، ممکن است حتی برخی از دوره های مربوط به نگهداری از کودک را در نظر بگیرید. اینها با بهبود پایه دانش و مهارت‌هایتان به شما اعتماد به نفس می‌دهد، بنابراین می‌توانید ارزش بیشتری برای شغل پرستاری خود به ارمغان بیاورید.

…::: حتما مطالعه کنید : مهارت های یک پرستار کودک چیست؟ :::…

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *