مشکلات نگهداری از سالمندان

مراقبان خانواده اغلب زمان قابل توجهی را صرف وظایف مراقبتی می کنند و این می تواند به ویژه برای کسانی که از همسر یا شریک زندگی خود مراقبت می کنند سخت باشد. در اینجا نگاهی به برخی از چالش‌های عمده‌ای که می‌توانید هنگام مراقبت از عزیزان سالمند و نگهداری از سالمندان در منزل با آن‌ها روبرو شوید، خواهیم داشت. این مقاله توسط شرکت پرستاری در کرج دنیای آرامش، متخصص پرستار سالمند در کرج، تهیه شده است، با خوانددن آن اطلاعات خوب و مفیدی به دست خواهید آورد، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

عکس مربوط به مشکلات سالمندان در منزل
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

چالش های نگهداری از سالمندان در منزل که باید انتظار داشت:

  • مشکلات تحرک و کارهای روزمره

با بالا رفتن سن افراد، مهارت و تحرک آنها به طور طبیعی کاهش می یابد. این می تواند یکی از اصلی ترین چالش های سالمندان انجام کارهای روزمره را چالش برانگیز کند ، از جمله مواردی مانند تهیه غذا و تغذیه، حمام کردن، نظافت و لباس پوشیدن. در برخی موارد، شما ممکن است تمام این وظایف را به عنوان مراقب به عهده بگیرید. همانطور که میدانید اهمیت تغذیه در سالمندان بسیار حائز اهمیت است، ما قبلا مقاله بر مبنای این موضوع منتشر کردیم با عنوان تغذیه چیست و اهمیت آن برای سالمندان، پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع حتما مطالعه بفرمایید.

  • روند مراقبت های بهداشتی

مراقبت های بهداشتی اغلب یک موضوع پیچیده است، به خصوص اگر عزیز شما با یک بیماری طولانی مدت زندگی می کند متاسفانه این یک ویژگی مشترک سالمندان است. افراد مسن اغلب به متخصصان مختلف پزشکی زیادی مراجعه می کنند، و مهم است که اطمینان حاصل شود که همه چیز هماهنگ است و همه متخصصان فردی که می بینند از شرایط خود و داروهایی که مصرف می کنند آگاه هستند تا از تعارضات احتمالی جلوگیری شود.

همچنین باید قرارهای ملاقات و تحویل دارو را هماهنگ کنید و اطمینان حاصل کنید که هر گونه تجهیزات پزشکی مورد نیاز آنها همیشه در دسترس استبرای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله «« محیط زیست مناسب سالمندان »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.

:::: حتما مطالعه کنید »»» انتخاب پوشک مناسب بزرگسالان ««« ::::

اگر تصمیم دارید به تنهایی از عزیزتان مراقبت کنید، ممکن است به منابع، آموزش و حمایت عاطفی نیاز داشته باشید تا به شما کمک کند بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهید و در عین حال سلامت عاطفی خود را نیز حفظ کنید.

هر چقدر که بخواهید به تنهایی از عزیزتان مراقبت کنید، ممکن است زمانی فرا رسد که استقلال کامل دیگر برای آن فرد عملی نباشد و مسئولیت های خانوادگی و شغلی شما، ادامه دادن به آن را برای شما دشوار کند.

در این مرحله، ممکن است لازم باشد یک مراقب حرفه ای را استخدام کنید تا به عزیزتان کمک کند در خانه خودش بماند و از برآورده شدن نیازهایش اطمینان حاصل کند. این امر به ویژه زمانی مهم است که فرد مورد علاقه شما دارای یک بیماری پیچیده پزشکی یا ناتوانی جسمی باشد.

  • مسائل روحی

اهمیت مراقبت معنوی از سالمندان در این دوران بسیار مهم و حیاتی است طوریکه بسیاری از افراد مسن به دلیل کلیشه های قدیمی در مورد سالمندان احساس انزوا یا به حاشیه رانده شدن می کنند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که عزیز شما درگیر و مشارکت اجتماعی است تا از دست دادن احساس هدف خود جلوگیری کنید زیرا سلامت روان در سالمندان به شدت با سلامت جسمانی مرتبط است.

  • مسائل مالی

موضوع مدیریت امور مالی روزانه و اطمینان از ذخیره کافی برای زندگی بعدی وجود دارد. اپیگیری این امور برای برخی از افراد مسن نه تنها به تنهایی دشوار است، بلکه می توانند در برابر کلاهبرداری و کلاهبرداری نیز آسیب پذیر باشند. بنابراین، به عنوان یک مراقب، ممکن است این مسئولیت به دست شما بیفتد.

  • آماده شدن برای پایان زندگی

مرگ ممکن است اجتناب ناپذیر باشد، اما صحبت کردن و برنامه ریزی برای آن آسان تر نمی شود. هنگام مراقبت از یکی از عزیزان مسن، باید در برخی موارد در مورد گزینه های پایان زندگی صحبت کنید. و این که چگونه می‌خواهند وقتی از دنیا می‌روند شرافت پیدا کنند.

:::: حتما مطالعه کنید »»» نکات مراقبت از سالمندان ««« ::::

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت از سالمندان و مشاوره استخدام پرستار سالمند در کرج با شرکت مراقبتی دنیای آرامش تماس بگیرید:

عکس پرستار سالمند
:::: حتما مطالعه کنید »»» راهنمایی در انتخاب پرستار سالمند در منزل ««« ::::

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در کرج و آماده استخدام پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.