تربیت کودک شاد و موفق

چگونه فرزند شاد و موفق تربیت کنیم؟ کاری که در سه سال اول زندگی کودک خود انجام می دهید مستقیماً بر بزرگسالی که فرزند شما تبدیل خواهد شد تأثیر می گذارد. تحقیقات جدید به ما می گوید که سه سال اول زندگی کودک برای رشد عاطفی و عقلانی مهمتر از آنچه قبلاً فکر می کردیم مهم است. تجربیاتی که روزها، ماه‌ها و سال‌های اول نوزاد را پر می‌کند، تأثیر تعیین‌کننده‌ای بر ساختار مغز کودک و به نوبه‌ی خود بر هر جنبه‌ای از زندگی کودک در دوران بزرگسالی دارد. این مقاله توسط شرکت دنیای آرامش ارائه دهنده خدمات استخدام پرستار در منزل کرج با بهترین قیمت پرستار بچه در کرج تهیه شده است، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

بنر مقاله تربیت کودک شاد و موفق

10 نکته برای تربیت کودکان شادتر و سالم تر

وقتی برای کودک خود لالایی می‌خوانید، او را در آغوش می‌گیرید، فقط ابراز عشق می‌کنید، بلکه تغذیه حیاتی برای رشد سالم او فراهم می‌کنید. خیلی ساده، سال های اول برای همیشه با او خواهد ماند. در مقاله ای که قبلا منتشر کردیم ویژگی کودک خوشحال را گفتیم پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را برای اطلاعات بیشتر بخوانید اما در ادامه 10 نکته مهم و حیاتی برای تریبیت کودکان شادتر و سالم تر را به شما خواهیم گفت، این مسئله یکی از چالش های دوران کودکی می باشد.

  • گرم، دوست داشتنی و پاسخگو باشید

هنگامی که کودکان مراقبت گرم و پاسخگو دریافت می کنند، به احتمال زیاد با بزرگسالانی که از آنها مراقبت می کنند احساس امنیت و امنیت می کنند.

  • به نشانه ها و سرنخ های کودک پاسخ دهید

صداها، حرکات و عباراتی را که فرزندتان ایجاد می کند، بشناسید و به آنها پاسخ دهید. این به شما کمک می کند تا پیوست های ایمن بسازید.

  • برای فرزندتان صحبت کنید، آواز بخوانید و بخوانید

همه این فعل و انفعالات به مغز کودک شما کمک می کند تا ارتباطاتی را که برای رشد و یادگیری بعدی نیاز دارد برقرار کند.

  • تشریفات و آداب و رسوم را برقرار کنید

به کودک خود بیاموزید که زمان خوابش را با ایجاد برنامه‌هایی مانند خواندن یک آهنگ و کشیدن پرده‌ها بداند.

  • کاوش و بازی ایمن را تشویق کنید

مراحل رشد کودکان و نوجوانان بسیار سریع است، همانطور که نوزادان رشد می کنند، آنها شروع به کشف جهان فراتر از ارائه دهندگان مراقبت از کودک خود می کنند. والدین باید این کاوش را تشویق کنند. در حالی که بسیاری از ما یادگیری را صرفاً به دست آوردن حقایق می دانیم، کودکان در واقع از طریق بازی یاد می گیرند.

  • تماشای تلویزیون را انتخابی کنید

با فرزندتان تلویزیون تماشا کنید و در مورد آنچه می بینید صحبت کنید. از تلویزیون به عنوان پرستار کودک استفاده نکنید. پیشنهاد میکینم مقاله «« سرگرمی کودکان »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.

  • از نظم و انضباط به عنوان فرصتی برای آموزش استفاده کنید

علاوه بر نظارت مستمر و محبت آمیز بزرگسالان، محدودیت هایی را به کودک خود آموزش دهید. هرگز کودک را نزنید و تکان ندهید.

  • تشخیص دهید که نقطه کودک منحصر به فرد کودک شما چیست

کودکان با سرعت های مختلف رشد می کنند. عقاید و احساسات آنها در مورد خودشان تا حد زیادی منعکس کننده نگرش والدین و ارائه دهندگان به آنها است.

  • مراقب کودک خود را با کیفیت را انتخاب کنید و درگیر باشید

مرتباً به مراقب کودک خود مراجعه کنید و به دنبال شخصی باشید که به گرمی و پاسخگوی نیازهای کودک شما باشد.

  • مراقب خودت باش

والدین نیز نیاز به مراقبت دارند. هنگامی که شما خسته، تحریک پذیر، افسرده یا تحت فشار هستید، ممکن است به سختی نیازهای کودکان خردسال را برآورده کنید.

شرکت پرستاری در کرج

شرکت دنیای آرامش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند گوهردشت کرج، پرستار بیمار در کرج و پرستار کودک در کرج در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت دنیای آرامش درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم دنیای آرامش جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی دنیای آرامش توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت دنیای آرامش توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه دنیای آرامش انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *